Harry:
"Twitcam za 15 minút. xx" napísal som na Twitter. Okamžite to všetci začali riešiť. Dobre sme sa usadili na posteli.Napadol ma super nápad. Zatlačil som Tinu do postele a vášnivo ju pobozkal.
"Čo to robíš Harold?" zasmiala sa.
"Čo asi?!" bozkával som ju na krku.
"Ideme na Twitcam tak zlez zo mňa." odtiahol dom sa od nej.
"Pozri zlatko mám celých pätnásť minút, musím ťa toho ešte veľa naučiť." znovu som sa vrhol na jej pery. Ruky si zaplietla do mojich kučier a jednu nohy prehodila okolo môjho pása. Bozk sme zintenzívnili a bojovali o nadvládu. Po pár minútach sa Tina úplne poddala. Keby som z nej teraz strhol oblečenie tak by si to ani nevšimla. Odtiahol som sa. Obidvaja sme rýchlo dýchali.
"D-obre už stač-ilo." zasmial som sa.
"Privádzam ťa do šialenstva čo?" dvihla obočie.
"Nenamýšľaj si Harold a radšej to už zapni." sadli sme si a upravili si vlasy. Všetko som zapol a hodil im na Twitter link. Zapli sme to.
"Helloooo!" povedali sme naraz. Okamžite začali všetci vypisovať všelijaké otázky na náš vzťah.
"Dobre, počkajte. Tento twitcam sme urobili aby sme Vám povedali o našom vzťahu a odpovedali na vaše otázky." povedal som a Tina prikývla.
"Takže prvá otázka, Koľko sme spolu?" pozrel som na Tinu.
"Skoro dva mesiace." vtisol som jej pusu na líce.
"Ľúbite sa?" táto otázka ma mierne zarazila.
"Samozrejme že sa ľúbime prečo by sme potom boli spolu?"
"Všade sa píše že to je ťah manažmentu."
"Náš vzťah nie je žiaden ťah! Nie je to naplánové. Ľúbime sa a bodka."
"Otázka pre Tinu! Aký je Harry v posteli?" vybuchol som do smiechu. Tina si schovala hlavu do dlaní a potichu sa smiala.
"No tak aký som?"
"Tak Harry nie je v posteli nič moc." začala sa znovu smiať.
"No dovoľ!"
"Nie nie to vám nepoviem aký je." žmurkla.
"Prečo sa teraz na každej titulke píše o Vás a vašom vzťahu? Je to klamstvo a podobne?"
"No, pre toto sme aj urobili twitcam. Začínajú kolovať po celom internete a aj novinách že to je jedna fraška. Proste sa zamerali na nás a preto Vám chcem povedať, neverte tomu kým to nepotvrdím ja alebo Tina alebo chlapci so skupiny."
"Prečo práve Tina?"
"Prečo som si vybral práve ju? Zamiloval som sa." preplietli sme si prsty.
"Tina si tehotná?"
"Nie som tehotná!" začala sa smiať.
"Ja by som chcel byť otec." dvihla obočie.
"No jasné Harry, ešte máme času." zamilovane som na ňu pozrel. Keby nie sme aktuálne ne twitcame už by bola bez trička a riflí.
"Máte ešte nejaké otázky?" dobre je ich tu dosť napísaných ale takého typu "Follow me!"
"Prečo máte málo fotiek? Spoločných?! Liam s Sophiou a aj Louis s El majú veľa tak isto ako Zerrie a vy máte strašne málo fotiek, preto to u nás vzbudzuje tú neistotu."
"Takže bude veľa fotiek," pousmial som sa. "Viete teraz práve sme nemali moc času ani na seba ale určite si buďte istý že sa ľúbime a ešte raz neverte novinám kým to nepotvrdíme mi." zrazu tam začali písať aký sme spolu zlatý. Že sme krásny pár. Zahrialo ma pri srdci.
"Kiss! Kiss! Kiss!" začali tam všetky písať. Keby len bozk dievčatá urobil by som aj niečo viac ale to až potom. Naklonil som sa k Tine a pobozkal ju. Odtiahli sme sa od seba a nahodil som najkrajší úsmev v celom živote. Pozdravili sme ich a vypol som to. Prezerali sme ešte Twitter a samozrejme sme boli aj v trendoch! #Tarry. Dúfam že si zoberú moje slová k srdcu a nebudú veriť všetkému čo si niekto vymyslí.
"Sú úžasné." zobrala mi slová priamo zo srdca.
"Máš pravdu, naozaj sú ale ty mi musíš niečo vysvetliť! Ja nie som dobrý v posteli?!" zvalil som sa na ňu a pobozkal...Takže dnes už druhá... VOTES&COMMENTS!!!! <333333333333333