55.časť - Telenovela...

3.7K 221 0
                                    

Harry:
"Čo nás zlomí?" zakričala....
"Čo?!" zhúkli všetci nechápavo.
"Však vy tu hovoríte že nás niečo zlomí!" zamračil som sa na nich.
"Kto hovoril o Vás?" dvihol obočie Liam.
"My pozeráme telenovelu a Oscar a Chimena sa pohádali..." začala vysvetľovať Lauren
"Pšššt! Už to ide..." ohriakol nás Niall. Oni vážne pozerajú telenovelu? S Tinou sme sa na seba pozreli s výrazmi - šibe im?! Sadli sme si na kreslo, teda Tina si sadla na mňa. Niekedy si pripadám ako sedačka! Oprel som si čelo o jej chrbát a oddychoval. Je pol tretej a ja som unavený ako kôň.
“To ako skončilo! To si čo dovoľujú?“ začal vrieskať Zayn ako baba.
“Vlastne sa Oscar pobil s tým druhým že?!“ stresoval Louis. Baby len krútili hlavami.
“Ste ako staré babky.“ skrčila obočie Sophia za čo si zaslúžila vražedný pohľad od ostatných členov skupiny.
“Dobre prestaňte! Tú telenovelu som videla   milión krát.“ zamrmlala Tina.
“Ako to dopadne?“ skríkli tí štyria.
“Nepoviem!“ zabili ju pohľadom.
“Dobre neviete prečo sme sa mali vrátiť?“ neodpustil som si nahnevaný tón.
“No ehm...“ poškriabal sa Liam na krku.
“Vyklop to Payne.“ nemal som náladu. Nič nepovedal len mi podal noviny. Na prednej strane som bol ja a Tina a zase kopa klamstiev. Dýchaj Harold ty predsa dievčatá nebiješ a to bude teraz platiť aj pre Alice. Najradšej by som ju zabil! Radšej som si kusol do jazyka. Nič som na to nepovedal len hodil noviny na stôl.
“Idem si ľahnúť.“ zamrmlal som a položil Tinu na kreslo. Šuchtavým krokom som vyšiel hore do izby. Dal som si dole tričko, rifle a hodil sa do perín...

Takže povedal som vám, že večer budete mať takže tu máte :D Ešte ich pridám asi 5 <3 VOTES&COMMENTS!!!

Z nenávisti láska?Where stories live. Discover now