144. časť - Naše vzťahy niesú FAKE!!!

2.4K 146 2
                                    

Harry:

Stáli sme v zákulisí televíznej relácie. Celý deň som bol doma s Tinou. Na nič som nemal náladu a Tina chytila nádchu takže práve leží v posteli aj s Lauren a sledujú telku. Tie ranné nákupy jej neprospeli, priniesli mi ju chorú. Sľúbili že budú pozerať dneskajšiu show, som zvedavý. Sophia s Eleanor by sa k nim mali pripojiť ale neviem. Zajtra Eleanor odchádza a Sophia o dva dni. Takže asi nie. Ani oni dve neboli nadšené že sa im pokazili plány. No, nemohli namietať.
"Môžete ísť na scénu." povedal nám jeden chlapík. Prikývli sme a pobrali sa na naše miesta. Táto show bola ako všetky ostatné. Boli tu aj diváci a my sme vlastne šli rovno pred nimi. To zase dopadne. Dnes to nebol nikto známi ale nejaká nová a mladá moderátorka. Usadili sme sa a všetci začali pišťať.
"Áno, dnes tu máme One Direction." usmiala sa. Nahodili sme všetci okúzľujúce úsmevy dokonca aj nafučaný Louis, síce nebol moc pravý ale bol. 
"Tak sa pochváľte chlapci, ako sa máte?"
"No máme sa úžasne ako vždy." ujal sa slova hneď Liam. A takto to pokračovalo stále. Ja som sa do tohto rozhovoru moc nezapájal, nemal som na to náladu. Celý čas sa nás pýtala veci ktoré už všetci vedia, na čo sme sem potom chodili? Par krát som očkom pozrel na Louisa. Silene sa usmieval a stále pozeral na hodiny, samozrejme nenápadne.
"Tak ako vidím o tom Larrym to je pravda." táto otázka bola upriamena na mňa.
"Ako pravda?"
"Že sa máte naozaj radi a niektorí špekulujú že ste niečo viac." žmurkla na nás dvoch. Otvoril som ústa do korán a Louis nebol od môjho výrazu ďaleko.
"Je pravda že sme najlepší kamaráti ale to je všetko." ubezpečil ju Louis.
"No nevyzerá to tak, niektoré fanúšičky začala špekulovať s vašimi tetovaniami, že si ich dávate robiť zámerne."  pokračovala.
"Nie, jediné tetovanie ktoré je spoločné je "Oops" a "Hi". Nič viac." odpovedal som.
"A ani vaše vtáčiky sa nezhodujú a nič iné?"
"Nie, len toto." zakončil to Louis.
"Ale ďalej sa špekuluje že vaše vzťahu sú len ťah namažmentu." ďalej sa snažila niečo zistiť.
"Môžem otázku?" ozval sa Louis.
"Samozrejme." prikývla.
"Nie je Vám to trápne sa pýtať na naše vzťahy?! A ešte k tomu toto? Hádam viem či El naozaj ľúbim alebo nie! Tak isto aj Harry tak láskavo..." mierne vybuchol.
"Tak nám potom povedzte pán Tomlinson, nezdá sa Vám táto fotka fake?" na malej obrazovke hneď vedľa nej sa ukázala fotka Louisa a El. Začal sa smiať.
"Prečo by moja priateľka dala túto fotku na svoj Twitter keby nie je pravá. Hádam si pamätám že som ju s ňou fotil, som na tej fotke ak nevidíte." tak Louis dnes ťa vytočí asi všetko.
"Ja neviem že by bol aj ten vzťah nepravý?" v publiku bolo počuť mierny prekvapený povzdych.
"Nemyslíte že ste drzá?" otočil sa na ňu Louis.
"Dobre radšej ty Harry, ako vidím s Louisom sa nedá rozprávať, ako to je s tebou a Tinou?"  usmiala sa na mňa.
"Pred chvíľou som bol pán Tomlinson." mrmlal Louis ale počul som to len ja a Zayn ktorý sedel vedľa neho.
"No ľúbime sa." rozkošne som sa usmial.
"V blízkej dobe vyšiel článok ktorý Vám kazí kariéru." zase začína. Louis sa uchechtol.
"Ja som sa vyjadril že to pravda nie je a tým to končí." rýchlo som povedal.
"Ale v poslednej dobe nemajú fanúšiky radi "Tarry" stalo sa niečo vo vašom vzťahu?"
"Nie nič sa nestalo môj a Louisov vzťah nie je fake tak si to zapamätajte." chcela ma ďalej otravovať ale čas tlačil. Ďalej sa pýtala niečo Zayna ako je s Perrie, Nialla s Lauren a nakoniec s Liama ako je so Sophiou. Rozlúčili sme sa a šli sme preč. V zákulisí sme počkali Paula a šli sme domov. Tento rozhovor nedopadol tak dobre ako všetci očakávali. V tohto budeme mať určite problémy...

Fu na dnes posledná ♥ Lovujem vás ♥

Kým tu nebude 5 LIKES a 3 komenty tak nič nepridám ♥

Z nenávisti láska?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ