Tina:
"No poď už len chvíľku." ťahal ma Harry po nejakej lesnej cestičke.
"To si povedal už pred chvíľou, zlatko." žmurkol na mňa. Po pár minútach sme konečne zastavili.
"Sme tu?" prikývol a otočil ma druhým smerom. Nemala som slov. Stáli sme na kopci za Holmes Chapel, no teda kopci. Nepredstavujte si nejaký kopčisko! To je jedno bolo to tu čarovné! Na celej dlani sa mi rozprestieralo Holmes Chapel. Bolo už podvečer, všade malé svetielka. Tu som sa cítila naozaj úžasne. Sama sebou s Harrym. S človekom za ktorého by som dala ruku do ohňa a aj život. Rozkošne sa usmial a objal ma zo zadu. Hlavu si položil na moje rameno a sledovali sme tú nádheru.
"Toto je tvoje obľúbené miesto?" prikývol.
"Samozrejme ich mám viac ale sem nikto moc nechodí, je tu ticho a pokoj." uškrnula som sa.
"Koľko dievčat si sem už zobral?" otočila som na neho hlavu. Zamračil sa.
"Len teba." usmial sa.
"To ti mám veriť Styles?"
"No." uchechtla som sa odvrátila pohľad.
"Fajn, tak ti teda akože verím." vtisol mi jemnú pusu na líce a ďalej sme sa pozerali na tú krásu. Ako dlho to bude takto? Zmením sa ešte ja? Harry? Niekto iný? Bude to už takto navždy? Alebo príde niečo čo náš vzťah zlomí, posilní? Alebo sa proste nestane nič?
SO DNES podledná :D Nemôžem uveriť, dnes som vám sme dala 8 častí :D A viete prečo? Lebo cez víkend som bez internetu oreto :DDDDD :*
VOTES & COMMENTS <3