116.časť - Voľný dom..

2.9K 164 0
                                    

Harry:


"Vstávame." pobozkal som Tinu na čelo.
"Hmmmmm." zabručala a prevalila sa na brucho. No takto to teda nepôjde, slečna. Potiahol som z nej perinu dole a odhodil na druhý koniec postele. Potichu si mrmlala nadávky na moju osobu. Už som si zvykol. Keď je vonku zima a ráno ju zobudiť nevyhnete sa tomuto ale je pri tom komická keď si ta nadáva do vankúša a nakoniec sa nahnevane postaví a odíde do kúpeľne, presne ako teraz. Čo som hovoril. Upratal som posteľ a otvoril okno, okamžite sem prišiel studený a hlavne čerstvý vzduch. Zhlboka som sa nadýchol. Mama s Robinom šli preč, k nejakej našej rodine ktorá býva neviem ani kde, zabudol som ako sa to volá. Oni prídu až zajtra na obed neoplatilo by sa im tam byť len hodinu keď len cesta trvá asi tri krát viac! Gemma včera ani neprišla domov, ten jej priateľ ju kazí! Ale nie robím si srandu nech je sním aspoň máme voľný dom. Po chvíli som zavrel okno a šiel dolu do kuchyne. Na taniere som ponaberal praženicu, ktorú som sám robil a položil ich na stôl. Do pohárov som nalial jablkový džús a usadil sa na stoličku. Za pár sekúnd bol počuť dupot po schodoch a následne Tina vletela do kuchyne už s úsmevom na tvári. Už sa umyla, prebrala už je dobre už mi nadávať nebude teda, možno!
"Ránko." vtisla mi pusu na líce a pustila sa do raňajok, nasledoval som ju. "Kde sú všetci?" spýtala sa po chvíli. Napil som sa a začal sa drhnúť. "Sa mi tu zadus." mrmlala a búchala ma po chrbte.
"N-no," preskočil mi hlas, "Mamka s Robinom šli preč a vrátia sa až zajtra na obed a Gemma sa ani nevrátila a podľa mňa príde až večer a to sa len prezlečie a zase bude fuč." kývla hlavou a ďalej sme jedli.
"Takže voľný dom." mrmlala si pre seba. Toto jej konštatovanie, ale je pri ňom zlatá keď si mrmle sama pre seba a myslí si že to nepočujem. Najedli sme sa a upratali kuchyňu. Presunuli sme svoje zadky do obývačky.
"Dobre čo budeme dnes robiť?" pýtala sa Tina a pritom sa mi krútila v náručí. Konečne sa usadila a zvedavo na mňa pozrela.
"No, ja neviem. Je skoro desať hodín. Môžeme si pozrieť teraz telku a potom ti ukážem ešte ostatné miesta." záhadne som žmurkol. Pobavene zdvihla obočie.
"Takže Styles sa hrá na tajnostkára, však?" 
"Áno lebo TY by si tam chcela ísť hneď." zamračila sa na mňa.   Pohodlne sme sa usadili a pozerali Vianočné rozprávky...

SO SO SO SO SO dnes5 <3

VOTES&COMMENTS <33 :*

Z nenávisti láska?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin