Tina:
"Inak kde je Harry?!" sadla som si do kresla.
"No toto by sme aj mi radi vedeli." pozrel sa na mňa prísne Liam....
"A to mám ja z kade vedieť?" opýtala som sa nechápavo.
"No lebo odišiel z tvojej izby a už sme ho nevideli. Čo si mu urobila?" opýtal sa odporne Louis. Presne odporne. Dvihla som obočie.
"Ja neviem." kde si Harold? Kde si?!
"Pohádali ste sa?!" opýtal sa vážne tento krát Zayn. Šibe im?
"Nie." odsekla som.
"Bože dobre teraz sa tu na nič nehraj a vyklop kde je Harry." zhúkol po mne Liam.
"Ja ne-viem." zašepkala som.
"Vie to!" povedal rozhodne Niall.
"Viete čo? Čo si o mne myslíte? Že som ho poslala preč? Alebo čo do pekla? Na čo tu vlastne musím byť!" vykríkla som a vybehla hore do izby. Rýchlo som sa prezliekla a zbehla dolu.
"A ty kam ideš?" opýtali sa prekvapene ale zároveň odporne.
"Ďaleko od vás." zavrčala som a buchla dverami.
Harry:
Stále som sa vozil po Londýne. Už sú to dobré tri hodiny a je mi to úplne jedno. Zastavil som pri parku a vystúpil. Už bude skoro pol noc takže by tu nikto nemal byť. Dal som si kapucňu a prechádzal sa. Prečo nemôžem mať normálnu priateľku?! Ale musím chodiť s Tinou?! Ja nemám normálny život. Viete čo by som dal za to aby som našiel tú pravú? Všetko. Dal by som všetko, všetko za to aby som ju našiel. Tú pravú ktorá by milovala Harryho Stylesa ako normálneho chlapca a nie ako toho speváka. Sadol som si na jednu z lavičiek a pozeral do blba. Ticho a pokoj. Toto som potreboval, prevetrať si hlavu. Čo asi tak robí Tina? Stále spí? Znovu plače? Prečo sa o ňu tak zaujímam? Prečo? Nemal by som sa a ani nechcel ale ničo ma k nej ťahá. Nie tak že ma k nej ťahá moja láska skôr zvedavosť. Chcem o nej vedieť všetko. Prečo je tu a robí to, čo robí. Kto je ten chalan v jej notebooku. Aký má problém s otcom. Proste chcem vedieť prečo ja ona taká! Možno mi to povie alebo to nejako zistím. Musím donútiť Paula aby mi to povedal. Sedel som tam možno hodinku. Možno viac možno menej, z myšlienok ma vyrušil znovu vyzváňajúci telefón. "Liam" svietilo na obrazovke. Položil som to a vybral sa ku autu a viezol som sa domov. Za pätnásť minút som už vystupoval. Odomkol som dvere a vyzul sa. Vošiel som do obývačky a všetky oči sa upreli na mňa.
"Ty kde si bol? Vieš ako sme sa báli? Prečo si tak zmizol? Čo sa stalo? Čo si robil? Pohádal si sa s Tinou?" sypal otázky všetci chalani. Poobzeral som sa, El som tu už nevidel.
"El už odišla?" otvorili ústa.
"Tak ty si preč niekoľko hodín a prvé čo sa opýtaš keď prídeš že či nuž El odišla? No áno odišla." povedal Louis. Mykol som plecom a vyzliekol bundu. Chalpci na mňa tak zvláštne pozerali ako keby mi chceli niečo povedať. Vyšiel som hore po schodoch a otvoril moju izbu. Teda našu. Vošiel som dnu, nikde nikoho. Otvoril som šatník ani tu nie je a tak isto aj kúpeľňa bola prázdna. Kde sa vyparila? V šatníku sú porozhadzované jej veci ako keby sa ponáhľala? Čo sa tu deje? Zbehol som dole do obývačky, chalani o niečo diskutovali.
"Vysvetlíte mi kde je Tina?!" zhúkol som. Bol som naštvaný že tu nie je? Možno trošku.
"No...to je...to čo ti chceme povedať." sadol som si a počúval.
"No?" ani jeden nič nepovedal.
"No.......vieš.......ona..." koktal Louis.
"Jo..tak...to bolo...že...." koktal aj Liam.
"Však sa už vykokcite." zamračil som sa.
"Ona odišla." povedal vystrašene Zayn.
"Toto ste sa mi báli povedať? Však sa vráti." usmial som sa a pomaly šiel do kuchyne.
"Nie ty to nechápeš ona ušla preč a neviem ju nikde násjť." vyklopil Liam.
"Kam ušla?! Kedy ušla?! Čo ste jej urobili?!" začal som vrieskať. No Harold kľud, prečo vlastne vrieskaš? Však ti môže byť ukradnutá.
"No asi je preč už dve hodiny." zašepkal Louis.
"Prosím?!?" vyhŕkol som.Dnes tu máte už 5 časť! Je to možné za jeden deň? Asi hej v mojom prípade :D VOTES&COMMENTS!!