135.časť - Zmena...

2.5K 149 2
                                    

15. Január 2013

Harry:

Prešlo to všetko tak rýchlo. Prešli Vianoce, Nový rok a sme v Januári. Išlo to moc rýchlo. Mali sme voľno to preto. Teraz sa začne makanie v štúdiu a všetko ostatné. Na začiatku mesiaca konečne vyšiel náš klip "Kiss You" a všetko ide v pohode. Žiadne problémy. Ani v skupine a ani v mojom vzťahu s Tinou. Mali sme pokoj. Žiadne blbé články, žiadna Lina, Alice či Mike. Nikde nikoho. Posledné dni v Holmes Chapel sme si užili. Boli sme sa rozlúčiť s kamarátmi a samozrejme aj s rodinou. Mama sa tvárila ako keby ma posiela na vojnu, Gemma bola rada že konečne vypadnem, myslela to zo srandy. A Robin ma so mnou rozlúčil bez nejakých efektov ako Gemma. Ďalej to šlo všetko v pohode. Silvester sme prežili dobre, urobili sme si súkromnú párty a dopadlo to výborne. Zakončila to divoká noc s Tinou. Ráno bolo síce ťažké ale stálo to zato! Práve sa nachádzame všetci v Londýne, všetci majú nejakú tú chvíľku pre seba len ja ešte čakám na Tinu ktorá bola čakať Lauren na letisku. Konečne sem príde aj ona. Síce jej rodičia protestovali ale Lauren ich nepočúvala. Vie že sa o ňu boja ale chce žiť svoj život. Takže Niall a Tina čakajú Lauren na letisku a ja som sám doma ako prst. Tento veľký dom mi nerobí dobre, už nech sa dokončí ten náš a konečne budeme vo svojom. Sophia s Liamom si tiež kúpili väčší byt, El s Louisom tiež, Zayn s Perrie si kúpili krásny dom a Niall s Lauren ešte nevedia kam chcú ísť. Oni sú spolu kratšia ako my ostatný ale majú úplne úžasný vzťah. Sú spolu zlatý. S myšlienok ma vyrušilo buchnutie vchodových dverí.

"Som túúú." zahučala Tina. Po chvíli sa vrútila do obývačky a sadla si mi na kolená. Zadíval som sa na ňu. Tina sa celkom zmenila, nie povahovo ale výzorovo. Je krajšia, jej črty tváre, proste jej postava sa zmenila. Všetko. Nie že by bola pred tým špatná to nie ale teraz bola žena. Začala sa viac maľovať, to sa mi síce moc nepáčilo ale jej áno. Ostrihala si svoje vlasy, bola iná. Páčila sa mi a nie len výzorovo...

Takže po 7 dňoch mám kooonečne čas <3 Ikeď   nie moc, chcela som ísť behať a nakoniec strážim brata -_- Śkola pohodááá :* Teraz už budem pridávať časti viac, pretože už nemám školu takže je to OK :*

Lovujéém vás ♥

VOTES&COMMENTS ♥♥♥

Z nenávisti láska?Where stories live. Discover now