Harry:
Viezol som sa ulicami Londýna a nechcel nikde zastaviť. Je ešte stále tam? Rozpráva sa s ním? Nie, nie nerozmýšľaj nad ňou. Už jej na tebe nezáleží. Bože Harold ja ťa obdivujem, ty si taký idiot! Okamžite sa vráť späť! Tento krát sa mi môj vnútorný hlas páčil. Prudko som zvrtol volant a rýchlo šiel naspäť. Čo keď ju tam uvidím s ním?! Dobre kým neuvidíš tak nepanikár! Rýchlosťou svetla som vystúpil a vbehol dnu. Pozrel som sa na stôl kde sme sedeli. Nie je tu. Gratulujem Harold! Očami som našiel toho čašníka a šiel k nemu.
"Kde je?!" otočil sa ku mne.
"Kto?!" dvihol obočie.
"Moja priateľka na ktorú si krásne žmurkal." zhlboka som dýchal.
"Šla na toalety."ukázal do zadu. Bez slova som sa tam vybral a vošiel na dámske záchody. Otvoril som dvere a vošiel dnu. Potichu som otvoril každé dvere na kabínkach až na tie posledné, boli zamknuté. Pár krát za sebou som stlačil kľučku.
"Tina otvor!" mierne som buchol po dverách. Po pár sekundách sa ozvalo odomknutie zámky. Otvoril som dvere a uvidel ju sedieť ne zemi v kabínke. Zodvihla pohľad a ja som uvidel jej červené oči.
"Čo chceš?" odvrkla.
"J-ja..." začal som koktať. Sadol som si veľa nej na zem a zavrel dvere od kabínky.
"Čo? Čo ty? Neodišiel si náhodou?" mrmlala si.
"Prepáč ale keď..."
"Áno si žiarlivý, ale neveríš mi?" pozrel som jej do očí.
"Verím." šepol som.
"Vážne?! Tak prečo si odišiel? Si si myslel že by som išla za tým čašníkom keď mám teba?" mlčal som. Povzdychla si, "Vieš čo som chcela vždy urobiť? Rozdať si to na záchodoch!" vybuchol som do smiechu.
"A čo to tak aj urobiť?" kusla si do spodnej pery. Postavil som sa a vydvihol ju na nohy. Vyšiel som von z kabínky a čakal kým aj ona.
"Ale čo sa bojíš že by sme boli na titulke že si to rozdávame na záchodoch?" začala provokovať. Otočil som sa a surovo vtlačil naspäť do kabínky a zamkol dvere. Začal som ju drsne bozkávať a rukami jej stláčal zadok. Pravou rukou som jej rozopol gombík na nohaviciach a stiahol zips. Stiahol som jej ich úplne dole a rozopol svoje nohavice aj s boxerkami. Nohy si omotala okolo môjho pásu a ja som do nej rýchlo vnikol. Svojimi ústa som jej bozkával krk. Potichu vzdychala. Svoje pery som znovu prilepil na tie jej a tlmil jej hlasnejšie vzdychy.
"Ha-rry!" vzdychla.
"Potichu." okríkol som ju.
"Oh bože!" rukou som jej musel zapchať ústa aby tak nekričala. Za pár minút sme obidvaja vyvrcholili. Ja som svoje vzdychy potlačil ale čo sa týka Tiny som jej musel stále držať ústa. Obliekol som sa a počkal na Tinu.
"Sa nezdáš Harold." pomaly vyšla von z kabínky. Trošku ju hodilo na stranu tak som ju prichytil okolo pásu.
"Vieš zlatko ja by som si to s tebou rozdal aj na ulici ale musíš sa naučiť ovládať vzdychy."
"No máš ma čo učiť! Večer sa môžeš ukázať." žmurkla.
"Takže plán na večer už máme!"
Takže toto ja taká celkom divná časť :D Dobre a na dnes je to posledná pretože ja idem von s jednu kamarátkou takže aHOJTE!!! A inak VOTES&COMENTS!!! <3333333