132.časť - ♥♥♥

2.5K 152 3
                                    

Harry:

***

"No poď Tina, je čas večere." usmial som sa na ňu. Popravila si sukňu a vstala z postele. Bola naozaj krásna. Všetci sme boli slávnostnejšie oblečený, predsa je to len raz do roka.

Zišli sme dole kde nás čakali už ostatný. Usadili sme sa za stôl a večera sa mohla začať.Celý čas bola príjemná atmosféra. Rodinná. Najedli sme sa ako keby sme jedli posledný krát. Mamka sa celý čas chválila že výborne navarila. Bola to aj pravda. Jedlo bolo vynikajúce. Ako aj všetky zákusky. Po výbornej večery sme sa usadili v obývačke a sledovali typické vianočné rozprávky. Cítil som sa ako za starých čias. Keď som bol malý. Pozrel som na mamu, sedela v objatí Robina s pohárom v ruke. Bola šťastná tak ako ja. Gemma bola zapozeraná do rozprávky že si ani nevšimla že jej vibruje mobil. Nebudem jej kaziť detskú chvíľu. Robin tak tiež pozeral rozprávku ktorá bežala v televízore a zároveň pil víno z pohára ako mama. Svoj pohľad som upriamil na Tinu. Sedela mi v náručí a sledovala ma. Vtisol som jej jemný bozk na pery. Hlavu si položila na moje rameno a aj ona sa zadívala do telky. Pevnejšie som ju stisol...

SO SO SO toto je také iba neviem :D Dnes 5 <3

VOTES&COMMENTS ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Z nenávisti láska?Where stories live. Discover now