"Mohol by si sa správať lepšie na verejnosti zlatko." oprela si hlavu o moje rameno.
"Ale áno samozrejme...." pretočil som očami.
"Nejdem sa niekde prejsť?" prekvapene na mňa pozrela.
"Toto robíš naschvál." precedila pomedzi zuby.
"Ja? Nikdy miláčku." uškrnul som sa a chytil ju za ruku. Vyšli sme von do chladnejšieho Londýna, predsa je už polka Novembra.
"Čo keď nás uvidia novinári?"
"Na čo si ich spomenula?" odvrkol som keď som videl veľkú skupinku tých otravných ľudí.
"Pán Styles toto je vaša nová priateľka? Keby ste sa spoznali? Koľko ste spolu? Vy steTina? Koľko máte rokov? Ste tehotná? Ako dlho tajíte váš vzťah?" a ešte milión otázok.Tina mi ešte viac stisla ruku. Dobre Paul, dal si mi falošnú priateľku tak ja tu teraz poviem pár klamstiev. Nahodil som úsmev a spustil.
"Áno toto je moja priateľka. Náš vzťah tajíme asi tak tri týždne nie zlatko? Ľúbime sa a to je hlavné." povedal som krásne klamstvá.
"Teraz vy slečna Tina, s kadiaľ pochádzate?" položila otázku mladá novinárka s veľkým výstrihom.
"No som pôvodom Slovenka." usmiala sa silene.
"Kde teraz bývate? Bývate spolu? Plánujete spoločnú budúcnosť?" pozrel som na otravného novinára.
"Preboha sme mladí a užívame si o tomto sme ešte nerozmýšľali, a ak dovolíte chceli by sme pokračovať." jasné na čo by ma počúvli? Chytil som ju okolo pása a pokračovali sme ďalej. Novinári za nami sliedili, no snažili sme sa ich nevšímať.
"Toto bolo zlé." povedala keď sme boli ďalej od nich.
"Tak to bude vždy." odvrkol som.
"Mohol by si si ten tón odpustiť?" povedala nahnevane.
"Nie nemohol! Máš smolu."
"Idiot." povedala a ja som si ju ešte viac pritiahol. Sadli sme si na lavičku pri Big Bene a ako "zamilovaný" párik sme si tam "hrkútali". Všimol som si že novinári nás stále pozorujú.
"Za-pózujeme im?" dvihla obočie. Pozrel som jej na pery a oblízal som si hornú peru.
"Tak na to zabudni radšej bude lízať záchodovú misu ako ťa pobozkať." povedala znechutene. Priklonil som sa k nej a zašepkal jej do ucha.
"No tak to máš smolu miláčik chodíme spolu nie?" veľmi dobre si uvedomovala že ma musí pobozkať či sa jej to páči alebo nie.
"Choď do riti." zašepkala a ja som sa jej prisal na pery. Objala ma okolo krku a ja som jej hladkal pás. No v tomto bozku nebolo cítiť nič. Absolútne nič! Však aj keby, toto je hraný vzťah no nie? Ja toto Paulovi oplatím! Po pár sekundách sa odtiahla ale len pár milimetrov. Stále som cítil jej dych na mojej tvári. Prepaľoval som ju pohľadom.
"No mohol by si bozkávať aj lepšie." dvihol som obočie.
"Ja sa zle bozkávam?"
"Oh že ti to došlo." pohladila ma po líci a chcela sa odtiahnuť. Chytil som jej tvár do dlaní a pobozkal ju znova. Jazykom som jej prešiel po pere a ona otvorila ústa. Začala sa vojny jazykov o nadvládu. Odtiahol som sa teraz pre zmenu ja.
"Si so mňa namäkko." uškrnul som sa.
"Stavíš sa že nie?" dvihla obočie a dala mi frčku do nosa. Ako ju ja len nemám rád!Takže! Dnes tu máte druhú časť, pretože niekto je tu nedočkavý! Však Saša? Musím ísť takže VOTES&COMMENTS!!!