|26|

1K 113 12
                                    

Gdy mężczyzna, który wcześniej wykonywał mi badania, wszedł do sali, spojrzał na mnie z dziwną miną. Najbardziej przypomniała mi ona tę Jina, gdy mówił, że się o mnie martwi.

Po krótkiej chwili, niewiele starszy od Seokjina facet, zapytał się mnie czy próbowałem popełnić samobójstwo. Słysząc to pytanie spojrzałem na niego z niemałym zdziwieniem. Naprawdę nie rozumiałem o co mu chodziło, jednak mimo wszystko, zgodnie z prawdą odpowiedziałem mu, że nie miałem zamiaru odbierać sobie życia.

Pod koniec rozmowy, mężczyzna powiedział, że czeka mnie detoks, a po tych słowach wyszedł. Cholera. Nie powiedziałem mu, żeby nie mówił o tym chłopakom...

To znowu ja. Nie dokończyłem wcześniej, bo podczas pisania Yoongi wszedł do mojej sali, cały zapłakany. Kiedy zapytałem się, co się stało, odpowiedział mi, że lekarz podejrzewa u mnie próbę samobójczą. Moje serce zatrzymało się na chwilę, gdy zorientowałem się, że reszta chłopaków mogła być wtedy razem z Sugą na korytarzu. Kiedy zapytałem, czy ktoś jeszcze z nim tu jest, na moje szczęście odpowiedział, że chłopaki czuwali już tak długo, że musięli odpocząć, a on postanowił zostać, bo miał swoje obawy i podejrzenia, jak później stwierdził słuszne.

Po tym okrzyczał mnie, jak mogłem to zrobić. Od początku wiedział, że to nie była próba samobójcza, tylko efekt zażywania przeze mnie nadmiernej ilości tabletek. Dlatego płakał. Zrobiło mi się smutno i przytuliłem się do niego. On mnie objął i powiedział, że gdyby coś mi się stało, nie wybaczyłby sobie. Kazał mi obiecać, że już nigdy nie wezmę tych leków, a przynajmniej nadmiernej ilości, a ja postawiłem mu ultimatum, że on w takim razie nie może powiedzieć o tym chłopakom, a przynajmniej nie teraz. Po wielu próbach błagania go, niechętnie, ale się zgodził.

Idę za chwilę na kolejny zabieg detoksykacji ciała. To będzie już czwarty, a czuję się coraz bardziej wykończony. Nie jest to wcale przyjemne, a lekarz zalecił najmniej dziesięć takich zabiegów w odstępie czasowym co godzinę.

~Jungkook

psycho; vkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz