Po wczorajszej sytuacji, rano stwierdziłem, że wcielę swój plan w życie.
Zaraz po obudzeniu się ruszyłem do kuchni, gdzie jeszcze nikogo nie było. Możliwe, że to dlatego, bo wszyscy są zmęczeni opieką będę mną.
Nie minęło dużo czasu zanim u słyszałem jakiś głos. To był Tae, który patrzył na mnie ze zmartwieniem i zapytał dlaczego wstałem. Odpowiedziałem, że chciałem im się choć w małym stopniu odwdzięczyć i przygotować śniadanie. Chłopak uśmiechnął się i usiadł przy blacie, wcześniej mówiąc, że to miło z mojej strony, ale i tak nie powinienem wstawać z łóżka.
Puściłem te słowa mimo uszu i przygotowałem dużą porcję tostów z serem, bo byłem pewien, że to jedyny posiłek, którego nie zepsuję.
Podczas spożywania śniadania, panowała między nami niezręczna cisza. Dopiero po jakimś czasie któryś z chłopaków postanowił ją przerwać.
Po skończeniu posiłku wszyscy poszli do salonu, a Jin został zmyć naczynia, a ja z kolei postanowiłem mu pomóc.
Kiedy skończyliśmy myć talerze, nagle pocałowałem hyunga w usta. Czule, długo i namiętnie. Chłopak był chyba w lekkim szoku i dopiero po chwili kazał mi iść z nim do jego pokoju, żeby pogadać.
Gdy skończyliśmy rozmowę, zeszliśmy do salonu, gdzie oznajmiliśmy przyjaciołom, że zostaliśmy parą. Miny wszystkich chłopaków były bezcenne i wyrażały więcej niż Rafaello.
Najbardziej jednak zdziwiły mnie miny Yoongiego i Namjoona. Obydwoje wydawali się być nie dość, że zszokowani, to jeszcze trochę zasmuceni (?) tym faktem.
Teraz jest południe i chłopaki wybierają się na zakupy. Suga jak zawsze zostaje w domu, zresztą ja też, bo Jin stwierdził, że nie mogę się przemęczać. Yoongi powiedział, że musi ze mną pogadać. To nigdy nie wróży nic dobrego.
Poza tym... Mam nadzieję, że jakoś to będzie i Jin mi wybaczy to, że to tak troszkę wykorzystam... A może będę w stanie go pokochać tak jak Taehyunga?
Nie. To raczej nie możliwe.
~Jungkook
CZYTASZ
psycho; vkook
FanfictionNie rozumiem dlaczego chłopaki zapisali mnie na tę głupią terapię. Jestem przecież zupełnie zdrowy! To oni ubzdurali sobie, że mam obsesję na punkcie Taehyunga. #1 w kategorii notatki ~13.04.2019 💕 #2 w kategorii notatki ~11.08.2018