Gdy chłopaki wyszli, a ja zostałem już w dormie sam z Yoongim, ten przyszedł, a raczej wpadł, do mojego pokoju i zaczął nerwowo wypytywać "co ja kurwa odpierdalam do chuja". Z początku nie rozumiałem o co mu chodzi, ale ostatecznie wyszło to w trakcie rozmowy, a raczej jego monologu.
Pytał mnie co chwilę, jakim cudem chodzę z Jinem, a zanim zdążyłem odpowiedzieć, zadawał już kolejne pytania. Ostatnie pytanie mnie zabolało. Yoongi zapytał się mnie jakim cudem tak szybko przeszła mi "miłość" (zaznaczył cudzysłów w powietrzu) do Tae. Jeszcze później powiedział, że zachowuję się jak jakaś męska dziwka. Mówiąc to płakał. Ja też płakałem.
Po chwili przytuliłem przyjaciela, ale ten odsunął się ode mnie. Chyba był jeszcze zły o to, że go wczoraj pocałowałem.
Jego wypowiedź mnie jednak nieco zdziwiła.
"Nie przytulaj i nawet nie dotykaj mnie, skoro później masz mnie za to przepraszać."
Nie do końca zrozumiałem o co mu chodzi no, ale uznajmy, że zakumałem.
...
Kiedy reszta wróciła z zakupów, w dormie zaczęła panować jakaś taka napięta atmosfera.
Suga po wypowiedzeniu wyżej zacytowanego zdania nie odzywał się już do mnie.
Jimin i Tae chyba sie posprzeczali, jak to ostatnio bywa u nich dość często.
Ale oni szybko się godzą. Pewnie za kilka godzin im przejdzie.Hobi już od jakiegoś czasu, chodził taki ponury i przygaszony... Nie pamiętam dokładnie od kiedy, no ale tak jest. A i kupił mi lekarstwa, które mogę zacząć brać za kilka dni
Namjoon to już w ogóle chodził jakiś nie w sosie i wyglądał jakby chciał kogoś zabić wzrokiem.
Jedynie Jin wszedł do dormu uśmiechnięty i przywitał mnie pocałunkiem. Muszę przyznać, że to było całkiem miłe. Szczególnie gdy wyobraziłem sobie, że to Tae mnie całuje.
Gdy Seokjin rozpakował zakupy, przyszedł do mnie i razem spędziliśmy trochę (dużo) czasu. W sumie siedział przy mnie do pory obiadowej, a gdy oznajmił, że musi przygotować jedzenie, zaproponowałem, że mu pomogę, bo inaczej umrę z nudy i tyłek mi zdretwieje. Bo bądźmy szczerzy. Ile można siedzieć w łóżku?!
Idę pomóc Jinowi coś upichcić.
~Jungkook
CZYTASZ
psycho; vkook
FanfictionNie rozumiem dlaczego chłopaki zapisali mnie na tę głupią terapię. Jestem przecież zupełnie zdrowy! To oni ubzdurali sobie, że mam obsesję na punkcie Taehyunga. #1 w kategorii notatki ~13.04.2019 💕 #2 w kategorii notatki ~11.08.2018