Merhaba arkadaşlar...
Malum final bölümünü de atlattığımıza göre ilk önce kendimi tanıtayım diyorum.
Ben Seyhan Sunar, 21 yaşında bir üniversite öğrencisiyim.
Ben her zaman acı denilen duygunun varlıĝının daha gerçekçi olduĝuna inanmışımdır. Acının insanları daha samimi ve daha öfkeli bir birey yaptıĝını düşünüyorum.
Final bölümünün mutlu sonla bitmemesinin en büyük nedenlerinden biri de bu zaten. Mutlu sonla biten hikayeler kalpte çok fazla yer kaplamaz bana göre. Acı her zaman biraz daha kalıcıdır.
Intiharla başlayan bir hikayenin mutlu sonla bitmesini istemedim. Mutsuz bir başlangıcı olan hikaye nasıl mutlu sonla bitebilirdi ki?
Sayfamdaki yazıda da söylediĝim gibi;
"Mutlu son yoktur. Başrol ölür ve perde kapanır." Ben bu ideaya uygun olarak belirledim hikayemi. Baştan beri mutsuz sonla biteceĝini kendi hayal dünyamda kurgulamıştım zaten.Bu benim kurgum, bu benim hikayem!
Evet beğenmemiş olabilirsiniz, hatta final bölümünü okuduktan sonra bu hikayeyi kütüphaneden çıkarmayı da düşünebilirsiniz fakat benim düşüncelerime saygılı olmanız gerektiĝini vurgulamalıyım.
Bu zamana kadar tüm okurlarımın yorumlarına iyi olsun kötü olsun saygılı ve içten söylüyorum ki samimiyet içinde cevap verdim. Ve sizden de aynı şeyleri bekliyorum.
Finalin kötü bitmesi 'iĝrenç olmuş, hiç beğenmedim' gibi yakıştırmalar yapılmasını öne sürmüyor.
Her şeyden önce benimde bir insan olduĝumu unutmadan yorumlarınıza dikkat ederseniz sevinirim. Çünkü ben bu zamana kadar hiçbirinize saygısızlık yapmadım.
Youmlarını saygı çerçevesi içerisinde yapan okurlarıma da çok teşekkür ederim.
Gel gelelim finalden sonra neler olacağına...
Ben hikayeyi düzenlemeye almayı düşünüyorum. Düzenleme esnasında bazı yerler belki deĝişebilir, belki fazladan bir iki cümle ya da farklı bir anlatım tarzıyla yazabilirim. O yüzden düzenlendikten sonra da yeniden okumanızı öneririm.
Düzenleme bittikten sonra eğer isterseniz Özel bölüm atmayı düşünüyorum. Bu Özel Bölüm hakkında da silik de olsa bir fikre sahibim.
Bu hikayemden sonra eğer zaman bulursam ki çok isterim 'Gölge'nin Hayatını' yazmayı düşünüyorum. Eğer yazarsam bu hikaye Küçüĝüm adlı hikayemin ikinci kitabı olacak.
Hikayeler birbirleriyle bağlantılı olduğu için Gölge'nin hayatını anlattığım hikayede Barlas ve Alya'ya da yer verilecektir.
Eğer böyle bir hikaye yazarsam kendi sayfamda paylaşıp size de haber vereceĝim.
Işte geldik sona...😌😌
Bu zamana kadar yanımda olup bana destek olduğunuz için, güzel yorumlarınızla beni bir nebze mutlu ettiğiniz hatta mutluluktan havalara uçurduğunuz yorumlarınız için size çok çok teşekkür ederim.
Sizin gibi okurları tanıdığım, sizinle yorumlarınızda konuştuğum için kendimi çok şanslı hissediyorum.
Bu hikaye boyunca yanımda olduğunuz için iyi ki varsınız, hepinizi çok seviyoru
m.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
RomanceGözleri ondan bağımsız akıyordu yine... ''Neden gittiniz he! Neden beni bir başıma bıraktınız burada? Hani çok seviyordunuz beni?Neden anne neden? Hani beni canım kızım diye severdin ya bak canını yaktılar kızının anne! Ya sen baba biriciğim der...