Το ονομα του Μαρκου αναγραφεται στην οθονη και ξεφυσαω.Δεν το σηκωνω και το κλεινει.Αμεσως μετα με καλει η Ευα και το απανταω διστακτικα.
"Ελα."Λεω ανετα.
"Χελλου.Λοιπον επειδη δεν θελω να σε βλεπω ετσι, μπορεις αυριο να με συναντησεις στο μερος μας?"
"Ναι φυσικα!"Η διαθεση μου αλλαζει προς το καλυτερο και με αποχαιρεταει.
Τερματιζω την κληση και σηκωνομαι απο το παγκακι παρατηρωντας οτι αρχιζει να νυχτωνει.Φτανω στο σπιτι μου και μπαινω μεσα.Κανω αισθητη την παρουσια φωναζοντας ενα "γυρισα".Κανενας δεν απανταει και παω πανω στο δωματιο της αδερφης μου.Βλεπω το μικρο σωματακι της να ειναι ξαπλωμενο στο κρεβατι και την ακουω να ανασαινει ρυθμικα.
Κλεινω αθορυβα την πορτα και παω στο δικο μου δωματιο.Αλλαζω και βαζω τις ανετες πιτζαμες μου.Κατεβαινω κατω και καθομαι στον καναπε ανοιγοντας την τηλεοραση.
Βαζω μια σειρα μου να παιζει και σκεπαζομαι με την κουβερτα.
Ξαφνικα ακουω εναν δυαντο χτυπο στην πορτα.Κοιταζω υποπτα την πορτα και σηκωνομαι.Βγαζω την παντοφλα μου και την πλησιαζω διστακτικα.
"Οποιος και να εισαι προσεχε κραταω παντοφλα."Ανοιγω αποτομα την πορτα.
"Εσυ και ο Sony."Απανταει ο Ορφεας και γελαμε.Του κανω νοημα να περασει μεσα και οταν το κανει με κοιταει ενοχα.
"Συγγνωμη που σου συμπεριφερθηκα ετσι στο σχολειο.Για καποιον λογο στο λεω."
"Ξερεις κατι που δεν ξερω?"Ρωταω σμιγοντας τα φρυδια μου.
"Θα μαθεις συντομα."Μου λεει και το βλεμμα του σκοτεινιαζει.
"Ενταξει."Απανταω μπεδεμενη.
Με τραβαει στην αγκαλια του και ανταποδιδω σφιχτα.Καθομαστε στον καναπε και αρχιζουμε να μιλαμε.
"Πως παει η σχεση σου με τον Νικο?"Σφιγγει την γροθια του νευριασμενος αλλα το αγνοω.
"Δεν γινεται κατι ιδιαιτερο.Εχω ξενερωσει να σου πω την αληθεια."
"Ωραια."
"Εσυ πως πας με την Ευα?"Κουναω τα φρυδια μου και γελαει.
"Τιποτα.Απλα μιλαμε."
"Κατσε να περασουν τα δικα μου και θα δω τι θα κανω με εσας."Του κλεινω το ματι και γνεφει.
YOU ARE READING
Mysterious Canvas
Teen FictionHIGHEST RANK: #1 IN ADVENTURE {completed} ▁▁▁ "Ποιος εισαι επιτελους και γιατι το κανεις αυτο;"Τον ρωταω αποφασιστικα δειχνοντας τους μυστηριους καμβαδες και η μαυρη φιγουρα γυριζει προς το μερος μου. Βγαζει ενα γελακι και τα ματια μας συναντιουν...