"Ρε Ευα κουραστηκα!"
Παραπονιεμαι καθισμενη σε ενα σκαμπο και τριγυρναει στο μαγαζι χοροπηδωντας."Πρεπει να σου βρω ενα φορεμα για τον χορο ρε Αμελια.Ειναι το σημαντικοτερο γεγονος της χρονιας."Λεει ενθουσιασμενη και στριγογυριζω τα ματια μου.
"Δεν θελω να παω."Γκρινιαζω και χτυπαει τον ωμο μου ελαφρα.
"Θα πας και θα πεις κι ενα τραγουδι."
Απανταει και χτυπαω το χερι στο μετωπο μου."Μα δεν εχω με ποιον να παω."
Της λεω και σταματαει κοιτωντας με
εξεταστικα."Εχεις τον Μαρκο."
"Δεν τον εχω.Θα εχει βρει ηδη καποια κοπελα πιο ωραια απο εμενα."
Παραπονιεμαι και μου δινει τρια φορεματα στα χερια."Δεν το ξερεις αυτο στα σιγουρα."
Μου κλεινει το ματι παιχνιδιαρικα
και με σπρωχνει στο δοκιμαστηριο.
"Εξαλλου εχουμε ακομα περιθωριο δυο μερες."Αναστεναζω και δοκιμαζω το πρωτο
φορεμα που παρα ηταν στενο."Δεν μπορω να αναπνευσω σε αυτην την βλακεια."Ανοιγω την κουρτινα για να με δει η Ευα και γνεφει αρνητικα.Δοκιμαζω το δευτερο και ξινιζω την μουρη μου.
"Σοβαρα τωρα?Φουξια?"
Της λεω και γελαει μολις με βλεπει."Δεν ηξερα."Παριστανει την αθωα και βγαζω ενα μουγκρητο.
Δοκιμαζω το τριτο και παρατηρω τον εαυτο μου στον καθρεπτη."Ουαου."
Λεω μενοντας αφωνη και χαιδευω το
απαλο υφασμα.Βγαινω εξω και με το που με βλεπει,
ουρλιαζει χαρουμενη."Ειναι τελειο!"
Γνεφω χαμογελωντας και το βγαζω
βαζοντας πισω τα ρουχα μου.Το παιρνω στα χερια μου και πλησιαζουμε το ταμειο.Το πληρωνω και με τραβαει απο το χερι πηγαινοντας με σε ενα αλλο μαγαζι με παπουτσια.
Βρισκουμε κατι μαυρες γοβες με
διαφορες διακριτικες λεπτομερειες
και της αγοραζω κι αυτες.Καθομαστε να φαμε σε ενα φαστφουνταδικο και συζητησαμε
για τον χορο.Την Ευα ηδη την εχει προλαβει ο Ορφεας και απο την πρωτη στιγμη πηγε για ψωνια.
Τρωμε και αφου τελειωσαμε αποφασισαμε να γυρισουμε σπιτια μας.Την ευχαριστω φιλωντας το μαγουλο της και κατεβαινω απο το αμαξι.Ξεκλειδωνω
την πορτα και μπαινω μεσα.Πλησιαζω την μαμα μου και την αδερφη μου και τους δειχνω τι θα βαλω στον χορο.
Η μανα μου ουρλιαζει ενθουσιασμενη και γελαω.Ανεβαινω στο δωματιο μου και πεφτω στο κρεβατι μου κουρασμενη.
YOU ARE READING
Mysterious Canvas
Teen FictionHIGHEST RANK: #1 IN ADVENTURE {completed} ▁▁▁ "Ποιος εισαι επιτελους και γιατι το κανεις αυτο;"Τον ρωταω αποφασιστικα δειχνοντας τους μυστηριους καμβαδες και η μαυρη φιγουρα γυριζει προς το μερος μου. Βγαζει ενα γελακι και τα ματια μας συναντιουν...