Ξυπναω με εναν αβασταχτο πονοκεφαλο παλι στο ιδιο μερος.Ο Ορφεας κοιμαται σε
μια πολυθρονα κρατωντας μου το χερι.Τον κοιταω και χαμογελαω.
Στα δυσκολα σαν βραχος μου εχει
σταθει.Παιρνω το χερι μου απο το δικο του
και αμεσως ξυπναει κοιτωντας γυρω-γυρω
πανικοβλημενος."Εε ηρεμησε."Ανακουφιζεται μολις με βλεπει και σηκωνεται.
"Σου εβαλαν καινουριο ορο και σε παρακαλω μην το ξανα κανεις αυτο, πηγα να λιποθυμησω απο τα αιματα."Χαμογελαω αθωα και γελαει.
"Ηρθε η Ευα να σε δει αλλα κοιμοσουν."
Γνεφω και σουφρωνω τα χειλη μου."Της ειπες τι εγινε?"
Ρωταω και ελπιζω οχι."Της ειπα οτι επειδη ησουν αρρωστη πηγες στο νοσοκομειο και παρελειψα την ιστορια με τον Μαρκο.Ομως συντομα πρεπει να της πεις."
"Το ξερω.Θελω ομως απο κοντα."
Απαντω και ανακουφιζομαι που δεν ειπε τιποτα ο ιδιος."Εχεις παει καθολου σπιτι σου?"
Τον ρωταω και χαμογελαει δαγκωνοντας
το κατω χειλος του."Ρε Ορφεα δεν χρειαζοταν να--"
Με διακοπτει καλυπτοντας το στομα
μου."Το εκανα επειδη το ηθελα και ειδα την απογνωση στα ματια της μανας σου.
Αδυνανον να παρατησει την δουλεια της και να αφησει μονη της την Λυδια και τον πατερα σου."Σωστος.Δεν εχω κανενα παραπονο απο την μανα μου γιατι ξερω οτι ειναι δυσκολα τωρα τελευταια.
Αγκαλιαζομαστε και τοτε μπαινει μεσα
ενας γιατρος."Γεια σας.Ηρθα να σας ενημερωσω για την κατασταση σου Αμελια."Γνεφουμε και ο Ορφεας καθεται στην ακρη του κρεβατιου.
"Θα σε κρατησουμε αλλη μια μερα για να κανουμε τις απαραιτητες εξετασεις, να βεβαιωθουμε οτι ολα πανε καλα και για λιγες μερες ισως θα εχεις ζαλαδες και εμετους λογω της διασεισης."Απευθυνεται
σε εμενα και γνεφω."Σε λιγο θα ερθει η νοσοκομα να σου παρει αιμα και αργοτερα το απογευμα θα κανεις
αξονικη τομογραφια κεφαλης."Γνεφω και
ο γιατρος φευγει.Γυριζει προς το μερος μου ο Ορφεας και με κοιταει με παραξενεμενο βλεμμα."Τωρα καταλαβες τι σου ειπε οτι θα κανεις?"Γελαω λιγακι.
"Ναι ρε χαζο.Θα μου κανει αξονικη, για να δουμε μηπως υπαρχει καποιο αιματωμα
στον εγκεφαλο."Περιεργαζεται αυτα που του λεω και δειχνει να καταλαβαινει.
YOU ARE READING
Mysterious Canvas
Teen FictionHIGHEST RANK: #1 IN ADVENTURE {completed} ▁▁▁ "Ποιος εισαι επιτελους και γιατι το κανεις αυτο;"Τον ρωταω αποφασιστικα δειχνοντας τους μυστηριους καμβαδες και η μαυρη φιγουρα γυριζει προς το μερος μου. Βγαζει ενα γελακι και τα ματια μας συναντιουν...