Polis memurları kapıyı açtıktan sonra beni bir masa iki sandalye olan karanlık masanın üstünde bir ışık olan odaya doğru giriş yaptım.Yanımdaki polis memuru beni odada tek bırakıp kapıyı da kapatıp çıktı.Sandalyeye oturup beklemeye başladım.Hayatımda ilk defa sorgu odasına girmiştim.Etrafı incelemeye başladım.
Sorgudan çıkan memur direkt olarak komiser Turgut'un yanına giderek şüpheli öğretmen Yavuz Kara'nın sorgu odasında hazır olduğunu söyledi.
Birilerinin beni izlediğinin farkındaydım.Belli bir süre sonra içeri sivil bir polis girdi ve önüme bir kağıt koydu.
Turgut:Bu kağıdı imzala bu iş fazla uzamasın.
Yavuz:Bu kağıdı okumam lazım.Okumadan imzalamam mümkün değil.
Turgut:Yavuz Bey, bu iş uzamasın imzala bitsin bu iş yoksa bu sorgu bitmez.
Kağıdı okudum.Bu benim ifademdi.Birileri benim adıma ifade vermişti ve bunu benden imzalamam gerektiğini ve bütün suçları kabul etmem gerektiğini gösteriyordu.
Yavuz:Bu ifadeyi imzalamıyorum.
Turgut:Peki sen bilirsin.Şimdi anlat bakalım olay nasıl oldu.Bütün detayıyla bilmek istiyorum.Bana her şeyi detayıyla anlat ki sana yardımcı olayım.
Yavuz:Hiç bir şey hatırlamıyorum.Çok alkollüydüm.Uyandığımda polis memurunun cama vurduğunu fark ettim.Sonrasını malum sizde biliyorsunuz.
Turgut:Olay yerinde ne işin vardı?
Yavuz:Orada cinayet işlendiğinden bile haberim yoktu.Eşimle tartışmıştık.Yalnız kalmak için o tarafa doğru gittim.
Turgut:Maktullerin üzerinden çıkan kurşunlar senin tabanca na ait.Bana doğruları anlat o gece olay yerinde ne oldu.Bütün ipuçları deliller senin cinayeti işlediğini gösteriyor.
Yavuz:Hatırlamıyorum.Ne söylersem yalan olur.Ama ben bir insanı öldürecek biri değilimdir.
Turgut:Genelde herkes öyledir.Buraya gelen herkes suçsuzdur.İmzala şu ifadeyi uğraştırma daha fazla beni.
Yavuz:İmzalamıyorum.
Turgut'un bir işaret yaptığını gördüm.