Ayak sesleri geliyordu.Sanırım hücreden çıkış vaktim gelmişti.Sanırım bir hafta gibi uzun bir süre hücrede kalmıştım.Gardiyanlar hücre kapısını açtıktan sonra gelen ışık gözlerimi yakıyordu. Gelen gardiyanlar beni ayağa kaldırdılar.Ayakta durmakta zorlanıyordum.Bir kaç adım attıktan sonra yere düştüm.Sonra gözlerimi açtığımda sürüklendiğimi fark ettim.Kısa süreli baygınlık geçirmiştim.Koğuş kapısını açtıktan sonra beni yere doğru bıraktılar.Bekir beni yerden kaldırdığında göz göze geldik.Benim neler yaşadığımı az çok bildiğinden omzundan destek olarak beni kaldırdıktan sonra yatağıma götürdü.Hareket ettiğimde vücudumda çoğu yerlerim ağrıyordu.Bekir beni yatağıma yatırdıktan sonra sıcak su ile yaralı olan yerlerime pansuman yapıyordu.
Bekir:İyi misin Yavuz. Halin perişan olmuş be oğlum.
Yavuz:İyiyim abi..Mahir nasıl iyi mi?
Bekir:Hala hastanede Yavuz ses çıkmadı.
Yavuz:Anladım abi.
Bekir:Yavuz bu işi yapan kim sen böyle bir şey yapacak biri değilsin.
Yavuz:Bilmiyorum abi. Bir bilsem.Gerçekler er yada geç gün yüzüne çıkar merak etme.
Bekir:Sana bir tavşan kanı çay getireyim de için ısınsın oğlum.Kendine gelirsin.
İlgi ve alakayı özlemiştim.Bekir abi sağolsun ilgileniyordu benimle.Hafif bir tebessümle olur anlamında başımı salladım.
Bekir çayla ilgilenmeye başladığı anda Ali Osman'ın yanıma doğru geldiğini fark ettim.Elinde sigarası diğer elinde tespihi ceket omzunda yanındaki adam yatağımın yanına sandalye koyduktan sonra oturdu.
Ali Osman:Geçmiş olsun delikanlı.Çok hırpalanmış gözüküyorsun.Merak etme gün gelir hepsinin hesabı sorulur.Bu böyle gitmez.Sen adam öldürecek birisi değilsin.Sen sadece yanlış zamanda yanlış yerde bulunmuşsun.
Yavuz: Sağolun.
Ali Osman:Bak evlat dikkat et kendine.Hayvanlar alemini bilirsin değil mi?
Yavuz:Hayvanlar alemi mi?
Yüzümde tebessüm oluştu.
Ali Osman:Evet hayvanlar alemi insanların hayatı hayvanlar alemine benzer.Dışarıdaki insanlar evcil hayvanların hayatına benzer.Burası ise tam tersi çakallarla ve yırtıcı hayvanlarla doludur.O nedenle kendine dikkat et.
Tebessüm ederek.
Yavuz:Siz hangisisiniz?
Ali Osman'ın yüzünde tebessümle karışık kaşlarını çatarak aynı zamanda sigarasından derince çekerek uzaklara doğru bakarak.
Ali Osman:Kurt Kurtlar kutsal hayvanlardır.Arkadan vurmazlar.Bizim savaşımız her zaman için kimlerle olduğu bellidir.Hadi geçmiş olsun dikkat et kendine evlat.Bir derdin olursa bizim kapımız sana açıktır.
Ali Osman yanımdan ayrıldıktan sonra Bekir'in getirdiği çayı içtikten sonra çekmiş olduğum acılardan kaynaklanan yorgunluk belirtisini bütün ağırlığıyla hissetmeye başlamıştım.O esnada Özkan isminde arkadaş sazıyla türkü söylemeye başladı.
İncecikten Bir Kar Yağar
Tozar Elif Elif Diye
Deli Gönül Abdal Olmuş
Gezer Elif Elif Diye
Elif Kaşlarını Çatar
Gamzesi Sineme Batar
Ak Elleri Kalem Tutar
Yazar Elif Elif Diye
Evlerinin Önü Çardak
Elif'in Elinde Bardak
Sanki Yeşil Başlı Ördek
Yüzer Elif Elif Diye
Karacaoğlan Eymelerim
Gönül Sevmez Deymelerin
İliklenmiş Düymelerin
Çözer Elif Elif Diye