Mehmet koğuşa gittikten sonra Mahir yanıma geldi.Bana Mehmet'le ilgili ne konuştuğumu sordu.Bir sigara yaktıktan sonra Mahir'in yüzüne bakarak
"Mahir Mehmet kimmiş biliyor musun? Mehmet benim üstüme kalan cinayetin görgü tanığıymış.Bunu bugün öğrendim.Elinde o an ile ilgili fotoğraflar varmış."
Mahir benim omzuma dokunduktan sonra
"Eee neden bunca zaman beklemiş?"
Gözlerimdeki yaşları silmeye çalışıyordum.Diğer taraftan anlatmaya devam ettim.
"Korkmuş abi. Ben bunda bir haller olduğunu anlamıştım.Geceleri felan kabus görüp uyanıyordu.Bugün de onunla konuştum.Sıkıntısı hakkında ki kadere bak benim esaret hayatımı kurtaracak olan kişi ile aynı koğuşa düştük.Mahir bu konuda bana yardım etmeni istiyorum.Kimsenin haberi olmadan bu belgeyi savcılığa nasıl ulaştırabiliriz?"
Mahir biraz düşündükten sonra
"Yavuz benim kardeşim avukat bugün ziyaretime gelecek.Ben onunla konuşayım.Yarın da senin için ziyaret gelir.O halleder."
Bu sözden sonra yerimden kalktıktan sonra Mahir'e sarıldım.Gözyaşları içerisinde
"Sağol canım abim.İyi ki varsın.İyi ki yanımdasın."
Bu konuşma bittikten sonra Mahir kardeşi ile görüşmeye gitmişti.Bir sağa sola gidip duruyordum.İçim içime sığmıyordu.Hani az sonra güzel şeyler olacağını düşünürsünüz.Ne kadar özlemişim böyle içten heyecanlanmayı.Saniyeler,dakikalar geçmek bilmiyordu.Mahir içeri girdikten sonra yanına koştum.Beraber ikimizin yalnız olduğu kütüphaneye geçtik.Çayları doldurduktan sonra bir sigara Mahir'e uzattım.Diğerini de ben yaktıktan sonra Mahir yerine oturduktan sonra
"Mahir seni dinliyorum."
"Yavuz durumu kardeşime bahsettim.Delil olduktan sonra tekrardan aynı dava açılıp en kısa zamanda tahliye olabileceğini söyledi.Yarın seni ziyarete gelecek.Ona detayları sen anlatırsın "
Bunu duyduktan sonra içim içime sığmadı.Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyordum.
Mutluluk böyle birşey olsa gerek hayatımdaki önemli birşeyin ufakta bir ihtimal olsa gerçekleşme ihtimali beni çok mutlu etmişti.Sigaramdan son bir çekişten sonra söndürdükten sonra ağzımdan Mahir'e bakarak aşağıdaki kelimeler döküldü.
"Ve gün gelecek,hayat şu yorgun yüzüme gülümseyerek bakacak ve diyecek ki Hazır ol mutlu olma sırası sende..."