Konsey

119 3 0
                                    

Elimden geldiğince Bekir'den cezaevindeki mahkumlar hakkında bilgi alıyordum.Anladığım kadarıyla burada en güçlü olan kişi Ali Osman'dı. Mert,cesur bir kabadayıydı. Elimden geldiğince Bekir'in bahsetmiş olduğu insanlardan uzak durmaya çalışıyordum.Hafiften de olsa onlar hakkında bilgi alıyordum. Burada bir çark vardı.Birileri bu çarktan güzel bir şekilde kar sağlıyordu.

Hapishane de uyuşturucu krizine girip ölenler her geçen gün artıyordu.Gözlerimin önünde insanların yok olup gitmesi beni derinden üzüyordu.İnsanlar neden sessiz kalıyordu bu duruma aklım almıyordu.Gariban olan kişilere sürekli bir baskı vardı.İnsanlar ölürken birileri bu işten kazanç sağlıyordu.Yakın arkadaşım olanlardan birisi de Deniz'di.

Deniz siyasi nedenlerden dolayı hapishaneye düşmüş birisiydi.Kitaplar bizim ortak noktamızdı.Deniz kurtuluş olayını devrim de görüyordu.Tam bir devrimciydi.Hayallerindeki ülke için kendince bir mücadele içerisindeydi. Yeşil parkası bile onun devrimci olduğunun bir göstergesiydi.

Ali Osman,Deniz,Sadık bunlar bir taraftaydı.Bunların karşısında ise Devran,Ferman,Mirza ise bu kişilerin karşısındaydı.Hapishane de bu iki taraf arasında sürekli olaylar çıkardı.Ben gelmeden önce aralarında ateşkes yapmışlar.Ama Devran'ın tarafının rahat durmayacağı her hallerinden belliydi.Yakında büyük bir olayın çıkacağını tahmin ediyordum.Ateşkese göre ceza evinde uyuşturucu satılmayacaktı.Toplanan haraçlar Ali Osman'a bağlıydı.Ali Osman ceza evinde ki bütün mahkumlardan belli bir miktarda haraç topluyordu.Ali Osman'ın bu paraları ne yaptığını kimse bilmiyordu.Buranın patronu oydu.

Ali Osman silah kaçakçısıydı.Silahlardan çok iyi anlayan birisiydi. Türkiye'nin en büyük silah baronunun içeride olması da tesadüf. Genelde güçsüz insanların arkasında durarak zaman içerisinde mahkumların saygısını kazanmıştır.Dışarıda çok sayıda adamları mevcuttur.

Bahçeye çıkıldığı vakit ismini saydığım kişiler bir araya gelir ve bir şeyler konuşurlardı.Bunlar bu esaret hayatını sürdüğüm mahpus yerinde kurulmuş karanlık bir konseydi.Herkes yapmış olduğu işlerden dolayı Ali Osman'ın payını veriyordu.Ama bu durum Devran'ın hiç hoşuna gitmiyordu.Bir şekilde Ali Osman'ı ortadan kaldırmalıydı.Bununla ilgili olarak kendince bir planı vardı.

Kurtların bir arada bulunduğu aralarında çakalların da olduğu bir konseydi bu. 


EsaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin