Saniyeler dakikaları,dakikalar saatleri,saatler günleri,günler haftaları,haftalar ayları,aylar seneleri,seneler ise bir ömüre tekabül ediyordu.Benim ömrümün bundan sonraki kısmında suçsuz olduğum bir suçtan dolayı esaret hayatım devam edecekti.Burada vakit geçmek bilmiyordu.Sürekli dikkat ediyordum.Yalnız kalmamaya özen gösteriyordum.Her cinsten insan mevcuttu burada.Zaman geçtikçe biraz olsun çevre edinmiştim.Bekir en yakın dostlarımdan biriydi.Birde bu esaret hayatımda en çok yazmayı seviyordum.Aklımda kalbimde ne varsa kağıda döküyordum.Genelde gece 2 veya 3 gibi kimseler ortalıkta yokken yazıyordum.Aklımdan kalbimden geçen ne varsa yazıyordum.Geceler benim arkadaşım olmuştu.Gökyüzü benim en yakın arkadaşımdı.Yıldızlar benim arkadaşımdı.Gece yazarken bazen hayallere dalar yakardım bir sigara ve gökyüzü izleyerek hayalimi devam ettirdim.Yine bir gece yazarken bir takım sesler duymuştum.Hapishane tuvaletlerinin olduğu kısımdaydı.Deniz de uyuyordu.Deniz koğuşta ara sıra muhabbet ettiğim ender kişilerdendi.Sessizce seslerin olduğu tarafa doğru yöneldim.İlerledikçe seslerin yüksekliği artıyordu.Tuvaletlerin olduğu tarafa doğru giderken ayak sesleri duydum.Hemen geriye dönüp köşede bir yere saklandım.Sesler kesilmişti.Ayak sesleri bana doğru yaklaşıyordu.Geçen kişi tam çaprazımda durduktan sonra bir sigara yaktı.Sadece çakmağını görebildim.Bu çakmağın kime ait olduğunu bilmiyordum.O kişi gittikten sonra tuvalete doğru gittiğimde bir kişi yüz üstü yere yatmış vaziyette hareketsiz duruyordu.Yanına gittiğimde yüzünü çevirdiğimde bu kişinin yüzbaşı Mahir olduğunu anladım.Bu esnada tuvaletin sönmüş olan ışıkları yandığını fark ettim.Arkamı dönüp bağırıp yardım isteyeceğim esnada gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.Bütün koğuştakiler ve gardiyanlar karşımda duruyordu.