.3.

4.8K 420 130
                                    


Kalabalığın daha çok bağarması ile gülememi engelliyememiştim. Suho ve Kris'ide getirmiştik ve Kris dayanamayıp sahneye atlamıştı. Şimdi ise Young Rich ile atışıyorlardı.

"Kimin kardeşiii!! Bastır oğlumm!!"

Chanyeol ile beraber bağırırken Kris bize göz kırptı. Mikrofon ona geldiğinde eli ile Chanyeol'u göstererek konuştu.

"Bastırmak tazım değil dostum ben gömerim!"

Chanyeol ilk defa sinirlenmedi ve yumruğunu göğsüne iki kere vururup elini iki yaparak Kris'e doğru uzattı.

"Afferin"

Kendi kendine mırıldanırken gülüp elim ile omzuna vurdum. Gözlerim yine Agust D'nin yerine kaydı. O da bizim gibi atışmayı izliyordu. Tuhaf bir şekilde Kris'i izlemesi beni gururlandırmıştı. Sonuçta Kris'te Agust D'nin hayranıydı ve onun kendisini izlemesi onu sevindirirdi. Arkamda hissettiğim beden ile hızlıca arkama baktım. Suho bileğimi kavradı ve beni çekiştirmeye başladı.

"Nereye gidiyoruz?"

Suho bana dönmeden konuştu.

"Onu daha iyi görebileceğimiz bir yere"

Neden onun hakkında bu kadar tedirgindi bilmiyordum. Ama beni bir şeyden korumaya çalıştığı belliydi. Yine o içki tezgahına gitmiştik ama bu sefer Agust D'nin oturduğu yerin daha yakınıydı. Kaçamak bakışlarla ona bakarken Suho beni dürttü.

"Jennie sana onun hakkında bilmediğin bir şey söyliyeyimmi?"

Meraklı bakışlarla ona doğru döndüğümde kulağıma doğru eğildi.

"Agust D'nin bir kız kardeşi varmış..."

Dudaklarım aralanırken cümlesinin devamını getirdi.

"Ama bir kazada ölmüş sanırsam"

Vücudumu bir üzüntü sararken bakışlarım istemsizce ona döndü. Belkide yüzünde ki sert ifade ve boş bakışlar bu yüzdendir? Bakışları kutuplardaki soğuklar gibiydi. Hızlıca gözlerimi geri Suho'ya döndürdüm.

"Yazık olmuş"

Daha diyebileceğim bir şey yoktu, kız kardeşine üzülmüştüm. Yakın birini kaybetmek demek istediğim manevi değil fiziksel olarak kaybetmek nedir çok iyi biliyordum. Suho ağzını açıp bir şey söylicekken omzumda hissettiğim el ile arkama baktım.

"Johnny!"

"Geçen gün ki gidişini unutmadım kuzum!"

Sahte bir kızgınlıkla söylediği cümleye karşılık olarak yüzümde ki mahçup ifade ile saçlarımı karıştırdım.

"Eğer gitmeseydim ilk günden olay çıkacaktı..."

Aklıma Suho geldiğinde Johnny'nin onu görmesi için Suho'nun önünden çekildim.

"Ah bu arada bu arkadaşım Suho"

Elim ile Suho'yu gösterdiğimde tuhaf bir şekilde ikisinin arasında bir tuhaflık sezdim. Suho sert bakışlarla ona bakarken Johnny sanki onu tanıyormuş gibi duruyordu. Suho normalde kimseye böyle davranmazdı şimdi ne olmuştu ki?

"Uhmm sanırsam ikinizde tanıştığınıza memnun oldunuz değil mi?"

Şüphe ile sorduğum soruya karşı Johnny cevap verdi.

"Memnun oldum"

Konuşmasının altındaki imayı anlamıcak kadar olayı çözememiştim.

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin