.5.

4.4K 371 231
                                    


"Sırf senin yüzünden şu lanet yerleri temizlemek zorundayız Kris!"

Kris bana ters bakışları ile bakarken elindeki pas pasla yeri daha hızlı silmeye başladı.

"Söyleniceğine yerleri sil!"

Sinirle yerleri silerken içimden lanetler okuyordum. Derste azar yemesinden Kris'i uyandırmaya çalışırken felsefeci görmüş ve bize ceza vermişti. Çıkışı yerleri silecektik, hayır yani neden çıkışta anlamıyorum! Ben eve erken gitmek için dua ediyorum hayatta bana duamın kabul olmadığını bildirmek için bunları yaşattırıyordu. Zaten hala dünün şokunu yaşıyordum, hayat bana bir taraftan gülerken bir taraftan da ağzıma sıçıyordu.

"Sen bugün iyimisin?"

Kris'in sorusu ile durdum ve paspasın ucuna çenemi yasladım. Hem iyiydim, hem kötüydüm. Aklıma tonlarca cevapsız soru vardı, hepsinin cevabı ise bir kişideydi. Agust D.

"Bilmiyorum"

"Dün bir şeymi oldu?"

Paspasa devam ederken başım ile onu onayladım. Gelen seslerden bir sandalyeye oturduğunu tahmin ettim.

"Anlat o zaman"

Paspasa devam ederken anlatmaya başladım.

"Dün o arabanın yanına gitme sebebim plakasının '02 AgstD 5797' olması-"

"Oha Agust D'nin arabası bizim kampüs'ün önündemiydi?!"

Alt dudağımı ısırarak başımla onu onayladım. Ayağa kalktı ve paspası kovanın içine bıraktı, bana doğru yavaş adımlarla ilerledi.

"Biliyorsun normalde aşırı tepkiler veren bir insan değilim ama..."

Ellerini omzuma koydu ve bağırarak konuştu.

"Kardeşimmmm sen turnayı gözünden vurmuşsun?"

Bu tepkisine güldüm, dediği gibi aşırı tepkiler veren bir insan değildi.

"Turnayı gözünden falan vurmadım"

Ellerini omzumdan çekip bana 'really nigga?' bakışlarını attı. Turnayı gözünden vurmak Agust D'nin beni terslememesi durumunda kabul sayılabilirdi.

"Kızım senin beyin çalışmıyor, Agust D senin için kampüs'ün çıkışına geliyor! Anlamıyormusun?!"

Gözlerimi büyüterek ona baktım. Hangi salak benim okul çıkışıma gelirdi ki? Hadi ama birde Agust D'den bahsediyoruz.

"Kris detarjan sende kafa yaptı herhalde, oğlum Agust D'den bahsediyoruz niye benim çıkışıma gelsin?!"

Eli ile alnına vurdu.

"Sen ister kabul et ister etme onun sana karşı bir zaafı var..."

İşaret parmağını paspasın sapına sürdü.

"Buraya da yazıyorum"

Göz devirdim ve paspası ıslatmak için kovaya doğru ilerledim. Agust D'nin bana zaafı varmış, evet Drake'te Nicki Minaj'a plotonik. Kendi kendime homurdanarak paspası suya sokarken Kris'in titrek çıkan sesi dikkatimi dağattı.

"J-Jennie misa-afirimiz var"

Kimi görmüştüki bu böyle olmuştu? Kris'ten bahsediyorduk kekelemek bile tarzı değildi. Arkamı döndüğümde sessizce 'siktir' dememi engelliyemedim.

"J-Dope?"

.

Chanyeol

Kulaklığımda çalan Asap Rocky ile hafif çiseleyen yağmurla sokakta ilerliyordum. Eve gitmek için ara sokaklardan gitmek daha kısaydı ama tehlikeliydi. Genellile burdan Jennie ile geçerdik tabii o gerizekalı ve Kris cezaya kalmasaydı. Lanet felsefeci onlara patlamış yerlere temizleme görevi vermişti, Jennie'nin erken eve gitme planları suya düşmüştü. Gözlerimi yere dikerek yürürken su çukurlarına  basmamaya çalışıyordum. Bugün converse giymekte hata etmiştim, çoraplarımın ıslandığını hissedebiliyordum. En nefret ettiğim şeylerden biri çoraplarımın ıslanmasıydı. Nefesimi dışarı üflerken müziğin bitmesi ile elimi cebime attım ve şarkıyı değiştirmek için telefon kilidini açtım.
Yeniden çalan şarkıyı durdum, baş parmağımı ekranda aşağı doğru ilerletirlen duyduğum bağırışma sesi ile durdum.

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin