Yazar Şeysi

2.9K 155 51
                                    


Öncelikle merhaba ile başlamalıyım sanırsam. Sizin beni daha iyi tanımanız için böyle bir şeye karar verdiğim için bunu yapmaya karar verdim neyse başlayalım.

Ben Kübra 11. Sınıf öğrencisiyim. Sıradan olmayan bir insan değilim, her türlü manyaklığı içimde bulundururum. Şeylere girmicem favori şeylerim bunlar olayına girmicem çünkü çok sıkıcı. Ben direkmen kitaplardan giricem. Kitap yazmaya 6. Sınıfta başlamıştım ama o zaman waatpad'i bilmiyordum, defter alıp ona yazıyordum. Resim yeteneğimde olduğundan çizimleri de araya serpiştiriyordum. Hatta ilk kitabımın ismi 'Ajan Alex'ti, o kadar iğrenç yazmışım ki anlatamam. Her şey çok hızlı oluyor bitiyor ve saçmalıklar.

Neyse ben hep böyle yaptım o sene boyunca sanırsam 7. Sınıfta böyle geçti ama o senenin sonunda arkadaşım sayesinde burayla tanıştım. İste hesap açmak filan ama şöyle bir sorun vardı, e postayı kabul etmiyordu ve yazılan şeyler yayımlanmıyordu. Bu beni üzsede yazıyordum ama 7. Sınıfta değil. Waatpad'te 8'e geçerken yazmaya başlamıştım. Hala favori rock grubum olan 5 second of summer ile ilgili yazıyordum, çoğunlukla da Luke ile ilgili. Selena'yı da çok sevdiğimde ikisiyle yazıyordum. O zaman ki en büyük ship'im djbd. Sonra kuzenim İpek'le yani yoonsoo_real_ bu kitapları paylaştım.

O da yazıyordu zaten, ben kitabın konusu bulduysam beraber finaline kadar getiriyorduk. Aynısını onda da geçerliydi. Ki hala da öyle yaparız, mesala beyond the truth böyle oldu. Ben dedim ki piskopatça bir şey yazmak istiyorum bir de konu buldum şimdi ki konuya yakın sonra onu düşünürken canım kuzenim(egolanma bitches) şimdiki konuyu buldu ve beraber finaline kadar getirdik. Yani şu an okuduğunuz kitapların ya da daha yayımlanadığım kitapları  hepsinin finali hazır.

Şimdi geri dönelim 8. Sınıf'ta benim yayımlanamayan kitaplarım sayįsı 100'ü bulmuştu. İnanmıcaksınız ama öyle şu an da 85 tane kitap yazmaktayım yani sizi yoonnie'den mahrum bıraktığım çok kitap var. Bunun sebebi de şu, benim aşırı geniş hayal gücüm gördüğüm en ufak bir şey, okuduğum bir cümle, gördüğüm videolar ve yoongi ya da jennie'nin fotorafları ile hikaye bulabiliyorum. Öyle bir manyağım ben yani.

Neyse 9. Sınıfta da bu yayımlanamayan kitaplar artarken o senin sonunda arkadasimla yeni bir hesap açtık. Ve ben direkmen random'dan oluşan bir kitap ismi ve random la başlayan bir bölüm ile yayımla tuşuna bastım ve bam. Yayımlandı tabii sonra hemen sildim. Yayımlandığını görünce de kitap yayımlamadım çünkü daha cesaretim yoktu ve o zaman bir kız idol sevmiyordum.

Yazdığım hikayeler Yoongi ile alakalıysa kız karekter tumblr'dan bulunma bir koreliydi. Neyse zaman böyle geçerken 10. Sınıfın yaz tatilinde yine İpek'leydim her yaz köye gittiğimizden orda beraber zaman geçiriyordu. O zamanlar İpek kitap yayımlıyordu, onun gazıyla ilk hikaye mi yani 'Sun and Moon'u yayımladım ama sonra sildim. Onu daha sonralarda Yoongi ve Jennie olarak planladım. Neyse devam edelim, işte ben kitap yazmaya devam ederken uzun zaman sonra bir kitap daha yayımladım 'Black Widow' ona bayılıyorum ama ona bölüm atmıyorum çünkü hem okuyucunun düştüğünü düşünüyorum hem de onu bir yayım evine götürüp yayımlamayı planlıyorum.

Tabii bu sadece bir plan çünkü kitap yayımlamak çok para istiyor malesefki. Ama yapılmıcak bir şey değil. Daha sonra ise 11. Sınıfın başında Undergound Rapper'sı ilk önce kuzenime okutup onun görüşünü aldıktan sonra(yine ego kasma bitches) yayımladım.

Bu arada size bir kaç bölüm önce one shoutlık kitap yazcağım dan bahsetmiştim. Onu yazmaya karar verdim ama ilk sizin isteklerinizle başlamaya karar verdim. Tek yoongi ve jennie yapmıcağım blackbangtan shiplerini de yapmayı düşündüm. İstediğiniz ship'i ve konusunu yorumlara yazabilirisiniz. Çok hızlı bir şekilde yayımlamıcağım çünkü one shoutler uzun olduğu için daha çok uğraşılıyor. İlk yayımladığım hikayeden sonra eğer uyabilirsem şöyle bir sistem olucak. Her pazar bir bölüm yayımlamayı planlıyorum.

Neyse devam edelim, işte her şey böyle gelişti, yazmak benim içim bir hobi değil sadece beni sıradanlıktan uzaklaştıran bir kavram da değil. Yazmak beni ben yapan bir kavram, okuduğunuz için teşekkürler sevgilerle Nightmare💕

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin