yaz planları (okuyun lütfen💕)

3.5K 176 175
                                    

(Medya'yı aşağıda yazan yazından sonra izleyin)

Yeni bölüm olmadığı için sövdüğünüzü biliyorum sorry, size dediğim sistemi 1 mayıs ile birlikte başlatıcağım o zamana kadar yine karışık gidicek. Neyse asıl konumuza gelelim, size daha önce de bahsettiğim gibi yoonnie hakkında bir sürü hikayem var ve hepsini de yayımlamak istiyorum ama eğer bunu yaparsam delilik olur çünkü okul zamanı boyunca hayatta yetiştiremem. Bu yüzden kitapları yazın yayımlamayı düşünüyorum ve konularından da haberdar olmanızı istiyorum. Bu tür duyuruları burdan yapmamda ki amaçta en çok bu kitabın takip edilmesi. Eğer hazırsanız yazın yayımlayı planladığım kitaplara bakalım. (Eğer sıkılırım diyorsanız okumanıza gerek yok, önemsiz bir şey zaten💕)

İlk hikayemiz Fire Meet's Gasoline

Konusunu kısaca geçiceğim, Jennie'nin babası edebiyat öğretmeni ikisi beraber bir dairede kalıyorlar. Yoongi ise Jennie'nin babasından özel ders alıyor, bu dersler 3 senedir devam ediyor tabii bu 3 sene boyunca da Jennie babasının öğrencisine aşık oluyor. Babası bunu bildiği içinde bazen Yoongi'ye işi olduğunu ve Jennie'nin onu çalıştırabileceği falan söylüyor. Jennie ve Yoongi birbirinden oldukça farklılar, Jennie hiç bir şey yaşamamış bir kız Yoongi ise ona her türlü zevki, mutluluğu, acıyı ve hüzünü yaşatıcak kişi.

Wonderland

Bu hikaye ile bir video yapıp youtube attım bunu medya'dan izliyebilirsiniz. Jennie çizim yapan sıradan bir kız, gece'nin bir yarısına kadar çizim yaptįktan sonra metro ile evine gidicekken metro'da olan tuhaflık onun bu isteğini sollar. Metro fazlasıya hızlı giderken duyduğu 'Sıradaki durak harikalar diyarı' sesi ve önünde bulunan tuhaf görünümlü kedi ile hayatı değişir. Uyandığında kendini harikalar diyarında bulan Jennie kendi benliğini ve hayatında yaşadığı gizemli olayların cevabını burda bulur. (İçinde Yoongi var merak etmeyin)

The Other Side Of Death

Bu kurgu içinde Beyond The Truth gibi manyaklıklar ve bir takım fantastik şeyler bulunduruyor. Okulun ulaşılmaz kızı Jennie Kim'e aşık olan okulda dışlanan çocuk Yoongi. Jennie'nin onu seven çocuğu bir günlüngûne bir zorbalıktan kurtarması ile aralarında küçük yakınlaşmalar olur. Yoongi'nin kişiliği kızın hoşuna gitse de onun arkadaşlarının tepkisi hiç hoşuna gitmez bu yüzden bir gün okulda Yoongi'yi çok kötü bir şekilde rezil eder, bu olaydan sonra okula bir kaç gün gelmeyen Yoongi'den sonunda haber alınır. Yoongi intihar etmiştir, bu Jennie'yi üzsede bunu belli etmez çünkü arkadaşlarının tepkisinden korkar. Bütün olaylar ise Yoongi'nin ölümünden sonra gelişir, bir gece yarısı Jennie skype'tan gelen bir görüntülü arama ile uyanır işin tuhaf yanı arayan kişi Jennie'nin skype'nda ekli dahi olmayan ölmüş olan Yoongi'nin ta kendisiydi. Jennie'nin o aramayı açması ile ona sonsuz bir ızdırap yaşatacak günler başlar.

The Angel Of  Death

(Bunu kısa tutacağım çünkü fazla uzun bir kitap olmıcak)
Ölüm meleği olan Jennie, canını alıcağı kişiyi 1 ay önce den ziyaret edip ona ölüceğini söyleyip o süre zaafında onun yanında kalmak zorundadır. Sırada ki kişi ise Yoongi'dir, peki ya ölüm meleği herkesin canını kolayca aldığı gibi onun canını da alabilecekmiydi?

Private Asısstant

Jennie lisedeyken stajerlik yaptığı iş yerine ünlü bir oyuncu olan Min Yoongi gelir. Yoongi, Jennie'nin hizmetini beğenir ve daha o 18 yaşındayken Jennie'yi yanına özel asistanı olarak alır. Jennie patronunun her şeyi yapmakla ve her ihtiyacını karşılamakla yükümlüdür. Bunların yanında da patronunun can sıkıcı kız arkadaşı da vardı. Peki ya Yoongi'nin Jennie'yi seçmesi sadece tesadüf'müydü yoksa oyunun perde arkasında başka bir oyun daha mı vardı?

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin