.31. M

5.3K 246 131
                                    


Cinsel içerik sevmeyen okuyucuların bu bölümü es geçmesi önerilir, bu yüzden bölüm kısa olucaktır çünkü önemli olan konuşma kısmının herkesin okumasını istiyorum.

Her bir dokunuş ile cehenneme bir adım daha yaklaştığımı hissediyordum. Suga'nın hassas bölgem de gezinen dudakları nefeslerimi darlaştırıyordu. Tam oraya kondurduğu öpücük ile kalçalarım havalanırken gülüşünü duydum. Dudaklarımı yalarken konuştum.

"Neden bu kadar uzatıyorsun?"

Suga yerinden doğrulurken ellerini bacakalarımın üstünde gezdirmeye başladı. Parmakları tenimde yavaşça gezinirken heycanlanmaya başladığımı hissediyordum.

"Çünkü sana vericeğim zevki her bir hücrende hissetmeni istiyorum"

Gözlerimi kırpıştırırken yataktan kalktı ve ileride olan masada ki laptop'una doğru ilerledi. Her bir harekeretini inceledim, neden gözüme bu kadar nefes kesici gelmişti anlıyamamıştım. Bilgisayarda bir şeylerle uğraştıktan sonra odasında ki ışığın loş bir hale aldığını gördüm ve oda da yayılan The Weeknd-Earn it şarkısını duydum. Suga bana sırıtarak bakarken yavaş adımlarla az önce ki yerini aldı. Dizlerinin üstünde yatakta dururken parmakları iç çamaşımın lastiklerindeydi.

"Çıplaklıktan utanırmısın Jennie?"

Lastikleri biraz çekerken açığa çıkan tenime eğilip küçük bir öpücük kondurduğunda titrek bir nefes alırken ona cevabını verdim.

"Evet"

Gülerken lastikleri biraz daha çekti, yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.

"O zaman bu gece fazlasıyla utanmanı sağlıcağın Jennie"

Lastikleri çekerken bacaklarımı biraz kaldırdığında saniyeler için de iç çamaşırım yerde ki yerini bulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lastikleri çekerken bacaklarımı biraz kaldırdığında saniyeler için de iç çamaşırım yerde ki yerini bulmuştu.
Utanma hissi her bir hücreme yayılırken Suga üstünde ki beyaz tişörtü çıkarttı ve bir kenara fırlatırken üstümde ki yerini aldı. Dudaklarımız birleşirken benim de bir atak yapmam aklıma gelmişti. Sert öpücüklerine yetişmeye çalışırken ellerimi onun pantolonunun düğmesine götürdüm ve hızlıca açarken pantolonunu indirmeye başladım. Bacaklarımında yardımıyla neyse ki dar olmayan pantolonu yere düşerken dudaklarını boynuma yöneltirmen konuştu.

"Bu kadar istediÄŸini tahmin etmiyordum Jennie"

Gülerken kalçalarımı havalandırıp kendimi ona sürttüm, küçük inlemesi tenime karışırken konuştum.

"Eğer istemeseydim şu an üstümde olmazdın"

Alaylı bir şekilde gülerken dişlerini tenime geçirdi ve kendini bana bastırdı.

"Cesur kız havalarını sevdim, ama..."

Başını boynumdan kaldırırken kendini bir kere daha bastırdırdığında inlememi engelliyemedim.

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin