Spolir: SMUT ➕13 Şarkıyla okuyunJongin bana her zaman şunu derdi. 'Jennie sakın klübteyken sarhoş olma, nerde olursan ol ama sakın klübte olma' derdi. Malesefki ona olan sözümü tutmamıştım. Agust D'nin yanında sarhoş olup soluğumu dans pistinde almıştım. Hareketli müzikle dans ederken etraftaki bedenler ile çarpışıyordum. Agust D şu an ne yapıyordu bilmiyorum ama umarım beni izlemiyordur. Hala neden sarhoş olmamı istemişti anlamıyorum, sanırsam o da sarhoştu. Bana o kadar yaklaşıp böyle şeyler dediğine göre. Agust D'den bu tür hareketler beklemiyordum. Belimede hissettiğim bir el ile dikkatim dağıldı. Kulağıma değen sıcak nefesler ve bileğime dolanan eller ile durdum. Lütfen Jongin'in dediği şeyler başıma gelmesin.
"Sana benim yanımda sarhoş olmanı söylemiştim Jennie, insanların içinde dans etmeni değil"
Başımı onun boyun girintisine yaslarken Agust D'ye baktım. Yüzlerimiz o kadar yakındı ki vücudumda tuhaf bir his yayılmaya başlamıştı. Bileğimde ki elleride belime dolanırken titrek bir nefes almıştım, bu da onun sırıtmasını sağlamıştı.
"Beni ne hallere düşüyorsun Jennie farkında değilsin"
"Ne halleri?"
Beni kendisine doğru çevirdi ve bedenini bedenime yasladı. Müziğin ritmi ile yavaşça birbirimize sürtünüyorduk. Belimdeki bir elini çekip yanağıma yerleştirdi ve yüzlerimizi yakınlaştırdı.
"Etrafına bak..."
Göz ucuyla insanlara baktığımda onların bize kaçamak bakışlar attıklarını gördüm.
"Herkes senin yüzünden bize bakıyor"
Kaşlarımı çatarak ona baktığımda kulağıma doğru yaklaşıp konuştu.
"Herkes ne diyor biliyormusun? 'Agust D neden bu kızla dans ediyor ve bu kızın içinde neler var?"
Belimdeki elleri sıkılaşırken kulağımdan çekildi ve gözlerini benimle birleştirdi. Bakışları normalin aksine sert değildi daha çok zevk alırmış gibiydi. Peki ya sorduğu soru, onunla dans etmem doğal değil mi? Agust D bu kadar ulaşılmaz birimi?
"İnsanlar içimde kini neden merak etsin?"
Alayla güldü ve belimdeki elleri vücudumda gezinmeye başladı. Bu bir yandan rahatsız ediyor bir yandan da beni farklı şeyler yapmaya sürüklüyordu.
"Etrafında ki kızlara bak Jennie..."
Yine onun dediğini yaptım. Yarısından fazlası kıyafet giymeyi unutmuş gibilerdi. Bazılarının üstü açık altı kapalı değişik değişik giyinişler hepsi saçmaydı.
"Sen aralarında ki en kapalı kızsın bu yüzden..."
Zaten birleşmiş olan bedenlerimizi birbirine bastırdığında onun benliğini hissetmiştim. Bu olay yanaklarımın kızarmasına sebeb olurken yine gülüp konuşmasına devam etti.
"İnsanlar denin içinde ne olduğunu merak ediyorlar ve bu benim...sinirlerimi zıplatıyor"
Alt dudağımı ısırdım, sarhoşluk ve arada ortaya çıkan sürtük ruhumun etkisi ile konuştum.
"O zaman kimsenin olmadığı bir yere gidelim?"
Tek kaşını kaldırdığında vücudumu ondan ayırıp elini tuttum ve onu tuvaletlere doğru götürmeye başlarken aklımda şu soru vardı.
'SENİ SALAK NEDEN ÖYLE BİR ŞEY YAPTIN Kİ?'
Cidden neden böyle yapmıştım, onu tuvalate götürdüğümde ne yapıcaktım? Ve en önemlisi neden Agust D bana karşı gelmiyordu ki?
Eminim ki sarhoştu umarım yanlış bir şey yapmazdık. Demek isteediğim korktuğum şey onunla beraner olmak değildi korktuğum şey kendine geldiğinde Agust D'nin tepkisiydi. Tuvalete girdiğimizde kimsenin olmaması büyük bir şasntı. Kendimi kapının sol tarafında ki duvara dayarken Agust D kapıya yaslanmıştı."Benimle tuvalettemi sevişmek istiyorsun?"
Yanaklarım kızarırken başımı iki yana salladım, beni tamamen yanlış anlamıştı. Kapıdan doğrulup yanıma doğru ilerledi ve beni duvarla arasına aldı.
"Böyle bir şey istiyorsan bunu odamda da halledebilirdik güzelim"
Dudaklarını yaladı ve dişlerini alt dudağına geçirerek beni süzdü. İstediğim şey sadece onu öpmekti, onun dudaklarının nasıl olduğunu merak ediyordum onunla yatmak şu anlık planım değildi.
"Ben onu istemiyorum"
Kaşlarını yukarı kaldırdı ve dişlerini alt dudağından çekerken bana yaklaştı.
"Senin isteğin ne?"
İşaret parmağımı onun dudaklarına götürdüm ve bakışlarımı gözlerinden çekmeden konuştum.
"Ben dudaklarını istiyorum"
Eli ile parmağıma çekti ve yüzünde ki yaramaz gülümseme ile bana baktı. Bunun anlamı izinli olduğuma mı geliyordu. Dudaklarımı istemsizce yaladığımda tişörtümün içinde soğuk bir el hissettim. Soğukluğun etkisiyle titrek bir nefes alıp onun pembe dudaklarına doğru yaklaştım. Kalbim'in hızı artarken dudaklarımįz birleşti. Ellerim soğumaya başlarken kızarmış olan yanaklarım daha da çok kızarmıştı. Vakit kaybetmeden bana karşılık verdiğinde onu öpmek için ayrıldığım duvara beni yasladı. Tişörtümde ki eli göğüslerime çıkarken boşta olan eli kalçalarıma gitti. Öpüşünün yavaşlığı beni korkutmuştu, sanki biraz daha ileri gidersek o yavaşlık kalmıcak gibi hissetmiştim. Nefes almak için ayrıldığımızda şevhetli bakışları ile bana baktı. Bakışlarını benden ayırmayıp sol göğsümü kavradığında inlememek için alt dudağımı ısırdığımda dudaklarını yalayıp sırıtarak bana yaklaştı. Beni sertçe öpmeden önce konuştu.
"Sana benden bir tavsiye sakın benim yanımdayken bol tişörtler giyme Jennie...vücudunu sadece bana göster"
Sertliğine karşı inlemeden edememiştim elini göğsümden çekip kalçama götürdü ve beni havaya kaldırdı. Bacaklarımı beline dolarken vücudumuzun birleşmesini sağladığında yine inledim. Ona sürtünme isteğimi engelliyemiyordum, vücudumda zevk sinyalleri yayılıyor ve beni çılgına çeviriyordu. İsteğimi daha çok tutamadım ve hafif sürtünmelere başladığımda derinden gelen bir inleme sesi duydum. Onu etkilemişmiydim?
Beni duvardan çekip kapının tam bitişiğinde ki lavaboların tezgahına beni oturturdu. Dudaklarımız ayrılırken oldukça sıcaklamaya başlamıştım. İkimizin birbirmize olan bakışlarının daha çok zevk verdiğine emindim. İki elini de yanaklarıma yerleştirirken konuştu.
"Eğer sürtünürsen senin burda düzeri-"
"Ama ben sadece zevk almak istiyorum"
Bunu dediğime inanamamışken Agust D güldü. Vücutlarımızı yine birleştirdi.
"Beni çok zorluyorsun Jennie"
Derin öpücüğü beni etkisi altına alırken küçük inlemelerimiz tuvalette yankılanıyordu. Bedenimin tutuşmaya başladığını hissedebiliyordum. Daha fazla yanmak istediğimden kendimi ona sürtmeye başladım. Her hissettiğimin zevk ile güçsüz düşüyordum. Agust D dudaklarımı bırakıp boynuma geçerken kapı açılmaya çalışıldığında elibi yanağımdan çekti ve kapıyı sertçe kapattı. Daha sonra ise dudaklarımızı ayırdı.
"Daha fazla zevk almak istiyormusun?"
Fısıldaması terleyen tenime geçerken tenimi ısırdı. Acıyla inlerken kendini sertçe bana sürttü.
"Cevap ver!"
Dudaklarını boynumda çekip yüzüme baktı. Dudaklarımı yaladım ve başım ile onu onaylarken dilini üst dudağında gezdirdi.
"O zaman neden benim odama çıkmıyoruz?"
Tek kaşımı yukarı kaldırırken sırıtarak onu onayladım. Beynim düşünmeden hareket ediyordu. Elimi tutarken kapıyı açtı ve her şeyin başlangıcı olan o dans pistine giderken ilerde gördüğüm tanıdık yüzle yerimde durdum. Agust D bana kaşlarını çatarak bakarken ağzımdan onu kızdıracağım isim çıktı.
"Taehyun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...