.10.

3.7K 301 272
                                    


"Yer altı zorunlu iniş, kestik bileti tek gidiş. Akla esti rüzgar o yüzden attık biz de çift dikiş. Boş kafanda bandana tepesinde full cap. Evlat baktık sisteme, yoktu ismin listede. Ne kadar attın artık bilinmez embesil çevrene.
Bırak bu işleri, bitersin görüp tersi, bende kökle 80 metronom, körükle sende kendine beleş beati"

Sıçmak nedir? Nasıl anlatılır? Nasıl yaşanır? Kız resmen beni bir kağıt gibi buruşturup çöpe atmıştı. Mc mikrofonu bana doğru uzatırken yutkundum. Lisa bana ezici bakışları ile bakarken kısa süreliğine Agust D'ye baktım. Yüzünde büyük bir ciddiyet vardı onun yanında ise Namjoon ve Hoseok vardı. Tamam şimdi daha çok gerilmiştim. Mikrofonu elime aldım, ne diceğimi bulmaya çalışıyordum. Chanyeol'un bağrışı ile aklımdaki kelimeler uçtu.

"Göreyim kızımı!"

Yemin ederim Chanyeol'un üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyordum. Sanki bu kapışmayı ben kazanıcaktım ebesine rap dinlettiğim.
Müzik başlarken derin bir nefes aldım. Kelimeler yine aklımda oluşmaya başlarken sadece ritmi bekliyordum.

"Ey, ey, ey"

Ritmi beklemeye devam ederken kalabalıktan yüksek sesler geliyordu. Bağzıları tıkandığımı bağırarak söylüyordu, tabii bu konuşmalar büyü ihtimal Lisa'nın egosunu daha çok büyütüyordur. Aklıma gelen son cümlerler ve ritimle birlikte mikrofonu dudaklarıma doğru götürdüm.

"Pantolon bol kafa darsa, biri seni sahneden atsa. Liste'ye bir kere daha bak yenilmeden önce. Kafamda ki bandanama laf ediceğine kendi boşluğuna bak. Seni yendiğimde senin ne kadar atıcağın bilenmez kendi çevrene. Benin kafamda metronom var beat bulmama gerek yok"

Kalabalıktan tezavrat sesleri gelirken yüzümdeki sırıtmaya engel olamadım. Vay be bende ne cevherler varmış böyle. İstem dışı Agust D'ye baktığımda bu cevabı benden beklemediğini yüz ifadesinden anlamıştım. Namjoon ve Hoseok alkışlarken kendjme olan güvenim artmıştı. Lisa'nın elime mikrofonu alması ile dikkatim dağıldı.

"3 kişiye home studio ve çubuk mikrofon. Ulan bunların hepsi mc dinleyici yok. Henüz sesler oturmamış, rapler tek bi ton. Lirikal kalite sıfır, alayı aynı bok. Kulak duydu beyin inanmadı hep mi aynı şok? Lan oğlum ritmi yakala be, yaydan çıktı ok. Terli terli gezme sakın, atletini içine sok. Underground denilen bu ortamda sizin gibin veletler çok"

Sinirlendiğim için tek kaşım kalkarken Lisa'ya verilen tezavuratların bitmesi beklemeye başladım. Mc mikrofonu Lisa'dan alıp bana uzatırken konuştu.

"Kendine olan güvenini tam tut kızım bundan sonra sana çok lazım olucak"

Onu başımla oyalarken derin bir nefes aldım. Onun dediği gibi yapmak zorundaydım yoksa burda hayatta kalamazdım. Eğer bir rapçi olucaksam her şeyin hakkını vermeliydim. Müzik yeniden başlarken Lisa bana doğru geldi ve alayla konuştu.

"Daha düzgün bir şeyler bul ve söyle velet"

Sinirlerim daha çok gerilmişti. O sarı saçlarından tutup sürüklemek istiyordum. Mikrofonu dudaklarıma götürdüm ya kazanıcaktım ya kazanacaktım başka şansım yoktu.

"Tayfanız pek endişeli, mikrofonla sevişelim. Süre dar ve tehlikeli hesabını biz görelim. Tek seansla öğretilir yeraltında rap şöleni
Hassiktir bi saniye, efendim?
Underground dediğin bu ortamda senin gibi yavşaklar çok. Birazdan olucaksın şok. Sözlerin Tupac'ı mezarında ters döndürüyor çok
Eyvah gangstalar, 20 yaşında ağzı süt kokar, şok"

Kalabalık yine bağırken bizimkilerin seslerini duydum. Bana tezavurat yapmaları tabikide gururumu okşamışyı ve egomu artırmıştı. Mc eline mikrofonu aldı ve konuştu.

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin