"Yine şu lanet bulutları bir şeye benzetirseniz burdan giderim"Kris'e gülerek bakarken Chanbeak çifti sezliğine büründü, Chanbeak ne dersiniz artık ikisine bir şey söylerken böyle sesleniyordum.
"Ama hyung canımız sıkılıyor"
Çakma prens dudaklarını büzerken konuşurken omzumu dürten Kris hiç gecikmeden cevap verdi.
"Eğer Jennie noona'nan neler yaşadığını anlatırsa canın sıkılmaz"
İç çekerken dalgaları izlemeye devam ettim. Onlarla uzun zamandır bir şey paylaşmıyordum ama Suga'yı onlara anlatmaya çekiniyordum. Tabii onunla öpüştüğümüzü ve daha ilerisinin olduğunu söylemicektim ama aramızda geçenleri onlara anlatmak istemiyordum. Büyük ihtimalle bana gerçekleri söylicekleri için istemiyordum. Ne olursa olsun onlar benim arkadaşlarım ve onlara anlatmak zorundayım. Dudaklarımı aralıyacağım sırada Kris'in beni daha sert dürtmesiyle dengemi kaybedip Baekhyun'a doğru düşerken o da Chanyeol'a doğru düştü.
"Hyungg! Benim ne suçum var dı?!"
Baekhyun aegyo'su ile konuşurken Chanyeol onun tatlığına gülerken Kris ile birbirimize baktık. Bu bakışın ne anlama geldiğini ikimizde bildiğimizden gülmeye başlarken arladan Suho'nun sesini duydum.
"Bensiz çok mutlu gözüküyorsunuz!"
Omzumdan arkaya baktığım zaman Suho'nun elinde ki biralar ile bize doğru koştuğunu gördüm. Hepimiz birbirimizden tuhaftık.
"Öyleyiz zaten"
Kris ayağa kalkıp kendi ve benim için Suho'dan biraları aldı, geri yerine otururken birayı bana uzattı. Tembel bir gülümse ile birayı aldığım gibi kafama diktim. Büyük bir yudumdan sonra biraz kendime gelmiştim.
"Onun yanına gitmelimiyim?"
"Kimin yanına?"
Suho merakla araya girerken Chanyeol dirseği ile onun karnına vurdu.
"Jennie sence kimin yanına gidebilir?"
Suho sessiz kalmayı seçerken devam ettim.
"Benden ne istediğini anlamıyorum, hem bana istediğini sayıyor hem de beni yanına istiyor!"
Kris birasını dikmeden önce konuştu.
"Adam da ki lükse bak"
Ona gülerken Chanyeol konuştu.
"Kavga ettiğiniz de ne oluyor Jennie?"
Kaşlarımı çatarken ona doğru eğildim.
"Ne demek istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...