.39.

3.6K 228 246
                                    


"Bana şu an açıklama yapmak zorundasın Suga"

Suga direksiyonu daha sıkı kavrarken gaza bir kez daha bastı. Hızlanan araba ile trafiğin arasında ilerlemek...tamam bu korkutucuydu. Kalbim sinir ve korku ile birlikte hızlı atıyordu.

"Sana açıklama yapacağım bir daha sabret!"

Oturduğum koltuğa kendimi gömerken ellerim ile gizlice göz yaşlarımı sildim. Belki de beni sevmiyordu, Suho'nun dediği gibi sadece vücudumu istiyordu. Onun bana tutulucağını nasıl düşünmüştümki zaten. Her kavgamızda birbirimizden daha çok uzaklaşıyorduk ya yine öyle olursa? Ya yine birbirimizden uzaklaşırsak, ben ne halt yiyecektim? Araba ana yoldan uzaklaşıp ormanlığa doğru giderken yerimden doğruldum ve konuştum.

"Arabadan inicem"

Suga cevap vermeyip son gaz ilerlemeye devam ederken sinirle soluyup daha yüksek bir tonda konuştum.

"Sana arabadan inicem dedim!"

Suga bana ters bir bakış atıp sürmeye devam ederken elimi onun elinin üstüne koydum ve sıkarken tıslayarak konuştum.

"Arabadan inicem diyorsam inicem durdur şu lanet arabayı"

Araba'nın aniden durması ile ellerimi torpitoya yaslıyarak başımın çarpmasından kurtulabildim. Kendimi kısa sürede toparlayıp araba'nın kapısını açarken hızlıca arabadan çıktım, onunla aynı ortamda bulummak istemiyordum. Şehre doğru olan yola doğru ilerlerken arkamdan bağrışını duydum.

"Nereye gidiyorsun!"

"Cehennemin dibine"

Konuşma anılarımı canlandırırken başımı iki yana salladım. Bana zarar veriyordu, sinirliyken bu zarar iki katına çıkıyordu. Kolumdan tutulup çekilmem ile onu sertçe geriye doğru ittim.

"Bana dokunma Suga! Mümkünse birbirimizden uzak duralım!"

"Bunu nasıl yapmamı bekliyorsun?!"

Elim ile saçlarımı geriye atarken ikimizde birbirimize dolu gözler ile bakıyorduk.

"Beni kullanıyorsun değil mi? Sadece vücu-"

"SENİN AĞZINDAN ÇIKANLARI KULAĞIN DUYUYORMU?! NASIL BÖYLE BİR ŞEY DÜŞÜNEBİLİRSİN?! NE HAKLA!"

Bana doğru yaklaşırken az önceki kükreyen halinden iz yoktu. Ellerini omuzlarıma koyarken yutkundu ve bir süre bana baktıktan sonra konuştu.

"Biz bunu atlatmamışmıydık sevgilim?"

Omzumda ki ellerini iterken derin bir nefes aldım.

"Bana yalan söylüyo-"

"SANA YALAN SÖYLEMİYORUM!"

Tek kaşım yukarı kalkarken sinirden güldüm. Nasıl hala kendini haklı görebiliyordu anlamıyordum.

"O ZAMAN O KADINLAR NİYE ETRAFINDAYDI HA?! BENİM NEDEN GELMEMİ İSTEMEDİN!"

"SANA GİTMEDEN ÖNCE Bİ-"

"SİKERİM SENİN UYARINI BANA AÇIKLAMA YAP SUGA! NEDEN BANA YALAN SÖYLEDİN!"

"SENİ KAYBETMEYİ GÖZE ALAMADIM ÇÜNKÜ!"

Sesi titrememi sağlarken arkasını döndü ve ellerini arabanın bagajına yaslarken derin nefeslerini duyabiliyordum. Bagaja yumruğunu geçirirken ona doğru ilerleyip omzundan tutarak kendime çevirdim, en güzel cevapları o sinirliyken alabiliyordum. Bana ateş saçan gözlerle bakarken ondan farkım yoktu.

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin