"Bugün gelmemeyi düşünüyorum Chanyeol"Tostum son ısırığımı aldığımda telefonun diğer ucunda ki Chanyeol'un cırtlak çıkan sesi ile olduğum yerde zıpladım.
"NİYE Kİ YA!"
Telefonu omzumla kulağım arasında tutarken ellerimi silktim.
"Bir süre Agust D'den uzak kalmak istiyorum"
Chanyeol sessiz kalırken masada ki tabağı ve bardağı alıp tezgahın üstüne koydum. Bugün hafta sonu olduğundan tüm günü kendime adamayı düşünüyordum.
"Tamam o zaman, bir şey olursa biz ordayız"
"Dikkat edin"
"Sende kendine dikkat et Jennie"
Chanyeol üzüntülü ses tonunu umursamamaya çalışarak telefonu kapattım ve arka cebime koydum. Bugün Taehyun bulmayı hedefliyordum ama nerde olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu. Mutfaktan çıkıp kapıya doğru giderken koltuktan kendime oldukça büyük gelen ceketimi ve çantamı alıp dairemden çıktım. Merdivenlerden hızlıca inerken önüme gelen saçları geriye doğru attım. Taehyun'u nerde aramalıyımdım hiç bir fikrim yoktu, acaba onu ilk gördüğüm yere mi gitmeliydim? Apartmanın kapısını açıp dışarı çıktığım karşımda lüks ve tanıdık bir araç görmemle kaşlarımı çattım. Bizim mahalle de bu kadar lüks araca binen kimse olmadığından arabada olabilecek kişiler çok belliydi.
Agust D (Pek sanmıyorum)
Hoseok
Namjoon
Suho (En düşük ihtimal)Belki de onlar değildir, mümkünse de onlar olmasın zaten benim bugün tek tabanca çalışmam lazımdım. Yürümeye devam ederken arabanında çalıştığını duydum.
Yutkundum yalvarırım onlardan biri olmasın. Biraz daha hızlı yürürken araba benimle eşit seviyeye geldi ve benden taraftaki camı açtı."Jennie benimle gelmek istermisin?"
"Jimin?"
Araba durduğunda şaşkın gözlerle ona baktım. Listemde o yoktu, nerden çıkmıştı şimdi bu?
"Arabaya biniyormusun yoksa biniyormusun?"
Yutkundum binmek zorundaysam neden şart eki koyuyordu ki? Arka cebimdeki telefonumu alıp çantamın içine atarken arabanın ön koltuğuna yerleştim. Çantamı ayaklarım ucuna koydum, Jimin gaza basarken başımı geriye yasladım. Jimin beni nereye götürecekti çok merak ediyordum. Radyo da bilmediğim bir şarkı çalarken Jimin konuştu.
"Sen iyimisin?"
Başımı ona doğru çevirdim ve tek kaşımı kaldırarak ona baktım.
"Nasıl gibi duruyorum"
Jimin güldü, çok güzel bir gülüşü vardı. Güldüğü zaman dışardan duran kötü çocuk görünümü bozuyordu, keşke herkes onun gibi olsaydı. Misal Agust D dışardan da odun herifin teki içerden de ve ya Namjoon dışardan soğuk ve nazik olsa da sapığın teki. Hoseok, ondan bahsetmek dahi istemiyorum o ayrı bir manyak. Ha bir de Jungkook var onu daha çözemedim. Onun daha ayrı bir sorunu var ama öyle bir sorun ki Agust D ile aynı hisleri taşıyor. Acaba Jimin'ne soru sorsam nasıl bir tepki verirdi? Hoseok'tan sonra bu manyaklara daha da temkinli yaklaşmalıydım.
"Jimin?"
"Hmm"
Dudaklarımı yaladım ve yerimde doğruldum. Kırmızı ışık yandığı için duran Jimin bana doğru döndü.
"Agust D ve Jungkook'un hayatını etkileyen bir kız varmıydı?"
Jimin bakışlarını kaçırırken az önceki gülen yüzünü sert bakışları esir aldı. Al işte kesin bu da manyak çıkıcak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...