Hayat bazen karşınıza seçenekler çıkartırdı, asla bir seçim yapamıcağınız seçenekler. Çayımı yudumlarken televizyonda ki saçma kanallara bakıyordum. Televizyon izleyen bir insan değildim ama aklımda ki soruları dağıtmak için bu yol benim için iyiydi. Televizyonda siyasi bir kanal oynarken boş bakışlarım ile insanlara baktım, siyaset hiç bit zaman ilgilendiğim bir konu olmamıştı. Kanalı değiştirdiğimde yabancı bir filim'e rastladım ve de tam da sevişme sahnesine. Yutkundum, geçen gün Suga ile yaşadıklarımız aklıma gelmişti yüzümde ki aptal sırıtmaya engel olamamıştım ve de onu istememe. Şu an yanımda olmasını isterdim, alt dudağımı ısırdım böyle düşünmemem lazımdı. Zilimin çalması ile çayımı önümdeki masaya koyarken kaşlarımı çatarak ayağa kalktım. Bizimkiler bu kadar erken gelmiceklerini söylemişlerdi, üstümde ki geleceğin kemerini daha sıkı sıkarken kapıyı açtım. Yüzümde bir gülümseme oluşurken başımı kapıya dayadım. O da dayandığı pervazdan çekilirken bana doğru geldi ve belimi kavrarken beni kendine çekti. Alınlarımızı birleştirirken burnunu burnuna sürttü."Buraya neden geldin?"
Beni içeri doğru iterken ayağı ile kapıyı kapattı.
"Özledim"
Kahkahama engel olamadım beni merdivenlere doğru götürürken aklıma Suho'nun sözleri gelmişti. 'Onu sadece bedeni için istediği çok belli', bu sözü kafamdan atmaya çalıştım. Bu soruların cevabını Suga'dan alıcaktım ama önceliklerim vardı. Dudaklarımızı birleştirirken ellerini kalçalarıma götürdü ve beni havaya kaldırırken bacaklarımı beline doladım.
"Kapıda başka biri olsaydı böyle mi açıcaktın Jennie?"
Merdivenlerden çıkmaya başlarken güldüm.
"Umarım düşmeyiz"
Tek kaşını kaldırırken kalçalarımı sertçe sıktığında tepki olarak biraz havalanırken konuştu.
"Açmıcaktın değil mi?"
"Açmıcaktım"
Suga boynuma geçiceği sırada onu durdurdum.
"Düşmemizi falan istiyorsun herhalde"
Merdivenler bittiktek sonra koridorda ilerlerken cevap verdi.
"Sadece seni istiyorum"
Dudaklarımı yalarken odama girdi, beni istiyordu evet ama hangi anlamda olduğuna hala emin değildim. Sırtım yatak ile birleştiğinde Suga geceliğimin kemerini çözdü, ortaya çıkan vücudumu incelerken üstüme çıkmadan önce konuştu.
"Sikeyim siyah tenine çok yakışıyor"
Omzumda gezinen parmaklar uykumu getiriyordu, onun göğsünde uyumak ise ayrı bir mutluluktu. İkimizde konuşmayıp anın tadını çıkarıyorduk, hareketli bir yatak macerasından sonra hiç bir şey yapmadan uzanmak güzel bir eylem di. Ama sorulucak olan sorular vardı.
"Suga?"
"Hmm"
Parmaklarımı onun göğsünde gezdirirken cesaret toplamaya çalışıyordum.
"Suho ile aranız da ne var?"
Suga'nın gerildiğini hissederken dirseğimin üstünde doğrulurken önüme düşen saçları kulağımın arkasına sıkıştırdım. Bakışlarında ki hüzünü sezerken dudaklarımı yaladım.
"Suho sana ne anlattı?"
"Sana inanıyorum Suga sana söyledim her zaman senin yanındayım diye seni dinlemeden yargılamam ama diğer yanımda en yakın arkadaşım var ikinizi de dinleyip öyle bir kanıya varmalıyım beni anlıyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...