.26.

3.7K 308 124
                                    


Onunla görüşmeyeli tam olarak 2 hafta geçmişti ve biz hiç karşılaşmamıştı. Dirty Blood Gangster'a her gün gitmiştim hatta bazı atışmalara girip kazanmıştım ama o orda değildi. Namjoon ve Hoseok'ta ortalıkta yoktu sanki hepsi bir anda ortalıktan kaybolmuşlardı. Bu olayların neden olduğunu soruyorsanız her şey o lanet günde ona 'bir süre görüşmesek ikimiz için de iyi olucak' dememle olmuştu. Aslında onsuz hayatım daha iyi gidiyordu, gerçekten her şey yolundaydı. Rap'i geliştirmiştim, derslere tuhaf bir şekilde daha çok odaklanmaya başlamıştım ama yine de sinir bozucu bir boşluk hissediyordum hayatım da. Bunun nedeni de lüks arabalara binemememdir herhalde.

İç geçirirken pas pası yere daha yumuşak bir şekilde hareket ettirmeye başladım. Derste uyuduğum için yine ceza yemiştim ve sonuç derslikleri temizlemek. Temizlik görevlimiz Bay Bae bizim sayemiz de temizlik yapma gibi hir uğraşta bulunmuyordu. En azından yaşlı adama bir iyiliğimiz dokunuyordu. Geriye doğru gerilip kemiklerimi kıtlatırken cebimde bir titreşim hissettim . Telefonu elime alırken o mesajı gördüm.

'Koridora çık ve çıkışa doğru ilerle SG'

Bu notun nerden geldiği oldukça barizdi. İki haftanın ardından şimdi mi aklına gelmiştim? Ve şimdi o bu notu yazdı diye dışarı çıkmamı mı bekliyordu? Büyük hayalleri olduğu kesin, mesajı umursamayıp cebime atarken sınıfa baktım. Bay Bae'den daha güzel temizlemiştim, bu düşünceme kendi kendime gülerken paspası ve kovayı elime alıp sınıftan çıktığımda yerde olan çiçek yaprakları ile irkildim. Gözlerimi kırpıştırırken paspası ve kovayı bir kenara bırakıp koridora doğru baktığımda dudaklarım aralandı. Yol boyu çiçek yaprakları ile doluydu ve görünüşü, kokusu ile bunun sarı sümbül olduğunu anladım. Benim en sevdiğim çiçek türüydü, yüzümde bir gülümseme oluşurken hızlıca eski ifadesiz yüzüme döndüm.

Koridorda yürümeye başlarken nedense heycanlamaya başlamıştım, bunları Suga'nın yaptığı belliydi ama bu şekilde kendini affettirebileceğini zannediyorsa kesinlikle yanlış bir fikirdeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koridorda yürümeye başlarken nedense heycanlamaya başlamıştım, bunları Suga'nın yaptığı belliydi ama bu şekilde kendini affettirebileceğini zannediyorsa kesinlikle yanlış bir fikirdeydi. Bu hareketi beni etkilemişti, onunla olan eski halime dönebilirdim ama bunu yapmamalıydım. Eğer bunu yaparsam yine aramızda ki o anlamsız ilişki ve hakaretler devam edicekti. Suga'nın sürünmesini istiyordum çünkü o beni her defasında süründürüyordu. Tabii şimdi onu red edersem sürünürmüydü bilmiyorum sonuçta karşımda ki kişi Suga'ydı, onu af etmedim diye kafasına beni mi takıcaktı. Çıkışa doğru ilerlerken ayağımın çarptığı bir şey ile yere baktım.

Bana sarı sümbül çiçeğinden buket almıştı ve fazlasıyla büyük bir buketti. Yere eğilip buketi alırken yüzüme doğru yakınlaştırdım. O mükemmel kokuyu burnuma çekerken yüzümde ki gülümsemeyi hızlıca eski haline döndürdüm. Eğer bir yerden beni izliyorsa hemen yumuşadığımı sanmasın.

"Çiçeği bana vericek kadar cesaretin yok mu?"

Sesim koridorda yankılanırken o yankıya adım sesleri eşlik etti. Sol tarafta ki koridordan karşıma Suga çıkarken kalbim bir anda atmaya başlamıştı. O kadar hızlı atıyordu ki kalbimin göğüs kafesimi deliceğine emindim. Neden bir anda böyle oldu bilmiyordum ama onu çok kötü gördüğüme emindim. Her zaman düzgün olan saçları karışmış bir şekildeydi, gözlerinin altı hafiften morarmış bu da uykusuz kaldığına işaretti. Çenesinde soya siyah noktalar gördüğümde tıraş da olmadığı anlamıştım. Giyimine fazla önem vermemişti, önüne ne çıktıysa onu giymiş gibiydi. Bu halini çok tuhaf buldum, o bakımlı bir adam dı ne diye bu kadar kendini dağıtmıştı ki?
Gözleri yerde yanıma doğru gelirken nefesimi tutmuştum. Oysa ki ona çok kızgındım ama niye onu görünce gardımı indirmiştim? Bu haline lanet ederken elimde ki buketi aldı ve yine bana bakmayarak bana doğru uzattı.

Undergroung Rappers'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin