Tutkulu öpüşmemizden tam olarak 15 dakka geçmişti ve o hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. Bende tavanı izliyerek sandalye de dönüyordum. Suga ise kağıta bir şeyler yazıyordu, bu umursamaz hali sinirimi bozmuştu. Hem yarım kalan işine devam etmek istiyordu hem de öpüşmenin en ateşli yerinde bırakıyordu. Piskoloji okumama rağmen onu daha çözememiştim zaten çözersem de kendimi profösyonel piskolog olarak tanıtacaktım. Sandalyemin durdurulması ile kendime geldim. Durduğum zaman başım da bir kaç saniyelik bir sızı hissederken elimi alnıma götürdüm ve Suga'ya ters bakışlarımı attım."Keşke anında durdurmasaydın!"
"Cinsel fantezilerin neler?"
Sorduğu soruyla afallarken, elimi başımdan çektim ve enseme götürdüm.
"Bu ne alaka?"
Suga gülerken sandalyeyi tuttuğu elini bacağımın üstüne koyarken bana biraz daha yaklaştı. Bu hareketini 15 dakka önce yapsaydı daha etkili olabilirdi.
"Şarkı sözleri için?"
Kaşlarımı çatarken kısık bir ses ile konuştum.
"Bu soruyu neden bir soruymuş gibi sordun?"
Tek kaşını kaldırdı ve yine o bilmiş havasıyla konuştu.
"Şarkı sözlerini bahame ederek sana dokunacak kadar düşük seviye de değilim Jennie"
Yediğim diğer bir laf ile yerin dibine daha çok batarken nefesimi dışarı verdim.
"Öyle bir imâ'da bul-"
"Boşuna kıvırmaya çalışma"
Göz devirirken ondan uzaklaştım ve bacak bacak üstüne attı. Sorduğu soruyu o imâ'da anlamamak mümkün değildi. Suga eteğin açık bıraktığı tenime bakarken parmağıma saçımın bir tutamını dolarken üste olan bacağım ile ayaklarımı sallamaya başladım. Suga'nın alayla gülüşü kulağıma dolarken benim de yüzümde bir sırıtış oldu.
"Fantezini buldum"
Tek kaşım havaya kalkarken bakışlarımız birleşti.
"Neymiş?"
Suga aradaki mesafeyi kapattı ve parmaklarını hafifçe boynuma doladı.
"Daddy kink?"
Arsızca gülmeme engel olamadım bu konuşmanın nereye gideceğini tahmin edebiliyordum bu yüzden ona olan küçük oyunumu oynayabilirdim.
"Tahmininiz doğru...babacık"
Suga'nın boynumda ki elleri sıkılaşırken dudaklarımı yaladım. Boşta olan elini yine bacaklarıma yerleştirirken, yüzünü bana doğru yaklaştırdı.
"Çok utanmaz bir kızsın Jennie"
"Sende bana dokunmak için şarkı sözlerini bahane eden bir babacıksın"
Alayla güldü ve dudaklarıma doğru yaklaşırken boynumda olan elini çektim ve ayağım ile sandalyesini geriye doğru ittim. Bana ters bakışlarını atarken ayağa kalktım ve eteğimi biraz yukarı çektim. Bana olan bakışları planıma tamamen uygun gidiyordu. Bir kaç adımla birlikte onun kucağına yerleştim, kaşları yukarı kalkarken pembe dudakları aralandı. Benden bu hareketi beklemiyor gibiydi açıkçası bende kendimden beklemiyordum. Ellerimi onun sandalyenin kolluklarına dayanmış olan bileklerine yerleştirdim ve dudaklarımızı birleştirdim. Bakışlarımız birbirinden ayrılmazken bana karşılık verdi. Bütün planım onunla belli bir yere kadar gelip onu bırakmaktı ve bu süreç içersinde iplerin benim elimde olmasıydı. Her zaman ipleri elinde tutan kişi oydu onun rolünü çalıp nasıl hissetiğimi anlamsını istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...