Gözlerimi açtığımda hala koltukta olduğumu fark ettim, bütün gece burda uyuya kaldıysam...tanrım sırtım! Yataktan doğrulduğumda kıtlayan kemiklerimin sesini duymuştum diyebilirim. Zar zor koltuktan kalkarken, gözüm duvarda ki saate takıldı."Hassiktirr!"
1 dersi kaçırmıştım, yerde gördüğüm telefonu hızlıca elime aldım. Eminim ki binlerce mesaj ve arama vardı, telefonumun ekranını açtığımda bu düşüncemi doğruladım.
'Lanet Gamzeli' 23 cevapsız çağrı
'Tarzı Olmayan' 6 mesaj
'Zengin Çocuk' 2 görüntülü aramaTelefonu koltuğa bırakıp hızlıca odama doğru ilerledim. Odaya doğru giderken bir yandan da üstümü çıkartıyordum. Odama girdiğimde elimde olan tişörtü bir kenara atarken düğmesini açtığım pantolonu tepinerek çıkarttım. İç çamaşırlarımla dolabın önüne geldiğimde içinden siyah yırtık pantolonumu, siyah yarım 'v' yakalı tişörtümü aldım ve hızlıca üstüme geçirdim. Aynanın önüme geçip yanında olan masadan tarağı aldım ve üstün körü saçımı tarayıp hızlıca odadan çıktım. Koltuğun üstünde olan telefonumu alıp kapıya doğru ilerledim.
Askılıktan çeketimi alıp giydim, yerde olan çantayıda aldım ve tek omzuma astım. Botlarımıda giydikten sonra küçük dairemden çıkıp hızlıca merdivenlerden indim. Umarım otobüs saatini kaçırmazdım.
.
Yüksek müzikten her ne kadar nefret etsemde kafamı dağıtmak adına burası güzel bir yerdi. 'Dirty Blood Gangster'da' değildim, sıradan bir gece klüb'ündeydim. Elimde ki içki bardağını süzdüm, Namjoon veya Hoseok'un beni burda bulabileceklerini sanmıyordum. Burada takılcaklarınıda sanmıyordum, burası onlara göre değildi. Yanıma çekilen sandalye ile dikkatim dağaldı, o kişiye baktığımda yüzünün hiç tanıdık gelmediğini fark ettim.
"Selam"
Kalın çıkan sesi dikkatimi çekmişti, ses tonu güzeldi. Onu başımla selamlarken, o kendine içki'yi söylerken onu izledim.
Mükemmel yüz hatları vardı daha doğrusu adam yakışıklıydı. Siyah saçları iki yana ayrılmış ve dağanıktı bu onu kelime anlamıyla çekici yapıyordu. Dolgun soluk pembe dudakları ve keskin çenesi güzel bir ayrıntıydı."Burda oturup kara kara düşündüğüne göre bir şey olmuş olmalı"
Koyu kahverengi gözleri beni baştan aşağı süzerken alayla güldüm.
"Erkek arkadaşından ayrılıp buraya kafayı dağatmaya gelen yavru ceylanlardan değilim"
Güldü ve barmen'in ona getirdiği içkiyi yudumladıktan sonra konuştu.
"Öyle birine benzemiyorsun zaten"
Sessiz kalmayı seçtim, ben buraya kendi başıma kalmak için gelmiştim birini bulup konuşmak için değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...