"Suga dur!"Belimde olan elleri kapıya gitmemi engellerken güldüm, huysuzca bir şeyler mırıldanırken konuştum.
"Çocuklar geldi kapıyı açmam gerekiyor"
"Açmama gibi bir seçeneğin de var..."
Suga beni duvara yaslarken dudaklarını boynumla birleştirdi, kıkırdayarak onu itmeye çalışırken cümlesine devam etti.
"Evde yokmuşuz gibi davranabiliriz"
Kapıya yeniden sertçe vurulması ile onu sertçe itiğimde yüzünde memnun olmayan bir ifade vardı.
"Hiç Kris'in tarzı değil, biraz daha açmazsam kapıyı kırar"
Suga güldü, ben kapıya doğru ilerlerken konuştu.
"Aynı benim yaptığım gibi"
Ona ters bakışlarımı atarken kapıyı açtığımda nerdeyse üstüme düşen Kris'i tuttum.
"Kardeşim sağarmısın! İki saattir bizi buray- ooo Jennie sen eve birilerini atmışsın"
Kris sırıtarak bana bakarken koluna vurduğumda arkamda Suga'nın bedenini hissettim. Kris ona sırıtarak bakarken içeri ağızlarını açmadan diğerleri girdi. Suho ve Suga'nın aynı odada olması beni biraz tedirgin ederken kapıyı kapattım ve Suga'ya kısa bir bakış atıp televizyonun orda dizildiklerini gördüm. Onların karşılarına geçerken arkamda Suga vardı. Chanyeol'un bana olan bakışlarını gördüğümde bir şey söyliyeceğini anlamıştım.
"Kardeşim her yerin dağalmış iyimisin, kavga falan mı ettiniz?"
Sahte bir endişeyle konuşan Chanyeol'a sinirli bakışlarımı atarken konuştum.
"Her neyse, çocuklar sizi biriyle tanıştırmak istiyorum..."
Elim ile arkamda olan Suga'yı gösterirken derin bir nefes aldım.
"Suga...zaten tanıyorsunuz ama kendinizi de tanıtında resmi bir tanışma olsun"
Suga elini ensesine götürürken biraz çegingen duruyordu. Kris ona doğru yaklaştı ve elini ona doğru uzattı, Suga onun elini sıkarken Kris onu kendisine çekip sırtına iki kere vurdu ve geri çekilip konuştu.
"Ben Kris bu salakların arasında ki tek akıllı olan kişi ve bir şeyi merak ediyorum kardeşim"
Suga kaşlarını çatarken Kris elini yumruk yapıp sahte öksürüğü ile birlikte konuştu.
"Jennie nasıldı?"
Tek kaşımı kaldırarak ona bakarken Suga güldü ve bakışları beni buldu.
"Neden ona sormuyorsun?"
Kris sahte bir gülüşü ortalığa savurdu yerine geçerken konuştu.
"Neyse biz bunu sonra şey ederiniz anlarsın ya"
Kris'e doğru gidiceğim sırada araya giren Chanyeol buna engel oldu. O da aynı Kris'in yaptığı gibi sarılırken konuştu.
"Daha önce sana yumruk atmaya çalıştığım için üzgün değilim neyse geçmişte kalma, ben Chanyeol diğer adımla mutluluk virüsü"
Suga ona gülümserken sıra Baekhyun'a gelmişti. Çakma prens sandığımın aksine soğuk duruyordu. Gözlerini kısarak Suga'ya bakarken kaşlarımı çattım, bu çocuğun kafası yerindemiydi? Suga bana anlamaz bakışlarını atarken omuzlarımı silktim. Baekhyun biraz daha onu süzdükten sonra konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undergroung Rappers'1
Fanfiction"Sana Agust D yada Suga diye seslenmek istemiyorum, gerçek ismini söyle" Soğuk bakışlarını bana atarken fransız sigarasını pembe dudaklarına götürdü. Duman etrafa yayılırken ondan bir adım uzaklaştım. Sigara kokusu beni rahatsız ediyordu. "Sana ismi...