34. "Ex's & Oh's"

2.7K 120 2
                                    

Generalnie to obgadałem sprawę wywiadu z Aurelle i stwierdziła, że "w sumie czemu nie?". Producent na te wieści szalał z radości. Dlatego jeszcze tej samej nocy mięliśmy udać się do Londynu. 

I udaliśmy się tam. 

- Zatrzymujemy się w hotelu? - spytała Aurelle, przeciągając się po kilku godzinach jazdy samochodem.

- Jeny, w którym ty stuleciu żyjesz? - zakpiłem. - Przecież mam kupiony apartament w Londynie. 

- Na cholerę ci apartament w Londynie? Nie jesteś tu często... - zmarszczyła brwi. - Matko, dom w LA, apartament w Londynie... Gdzie jeszcze masz dom? 

- Wszędzie tam, gdzie jesteś ty. - przytuliłem ją, a ona mnie odepchnęła.

- Poważnie się pytam. - wywróciła oczami. - No dobra, ale to było i tak słodkie.

- Lol, nie jestem słodki. - skrzywiłem się.

- Czy ty powiedziałeś "LOL"?! - pisnęła. - Zatrzymałeś się na podstawówce?

Dobra, szczerze? Nasze rozmowy były dziwne. I to bardzo. Chwyciłem za nasze walizki i wszedłem do środka apartamentowca. Rodney, gość zza lady, przechwycił ode mnie torby i powiedział, że zabierze je na górę. Było dosyć wcześnie rano, bo 4, program zaczynał się o 7, a my mięliśmy być na 8:15, żeby o 9 wejść na antenę. Czyli mięliśmy jakieś 3 godziny na ogarnięcie się.

- Zayn, wyglądasz na zmęczonego. Może przełożymy ten wywiad? - spytała Aurelle łapiąc mnie za ramię.

- Dam sobie radę, nie martw się. - uśmiechnąłem się do niej. - Masz coś przeciwko temu, żebyśmy wjechali windą? Nie mam sił wchodzić na 23 piętro po schodach, wybacz.

- W porządku... - przytaknęła nerwowo głową i objęła moją rękę.

No tak, przecież ma klaustrofobię. Posłałem jej jeszcze jeden uśmiech, po czym mocno przytuliłem.

- Nic ci się nie stanie póki jesteś ze mną. - wyszeptałem jej do ucha. 

Po wjechaniu na odpowiednią wysokość budynku, po wejściu do mojego apartamentu na szybko oprowadziłem Aurelle , no a później typowo - prysznic, jedzenie, przywołanie naszych twarz i ubiorów do porządku.

Tony, nasz kierowca podjechał po nas równo o 7, ze względu na powstające w centrum Londynu korki. 

Przed studiem zebrało się dużo fanów i paparazzi, co nas zaskoczyło. Skąd oni wiedzieli, że tu będziemy?

Aurelle jak to Aurelle, musiała ze wszystkimi robić sobie zdjęcia, jednak nie odzywała się ani słowem. Po prostu uśmiechała się i pozowała do zdjęć.

Wizażyści w studiu telewizyjnym, od razy gdy przekroczyliśmy próg zaczęli skakać wokół nas nakładając puder i inne ścierwa. Nie lubię tego, prawdę mówiąc.

- Trevor? - spytała Aurelle patrząc na jakiegoś chłopaka.

Blondyn odwrócił się w naszym kierunku i wyszczerzył na widok mojej narzeczonej.

- No nie wierzę! - zaśmiał się radośnie. - Aurelle! Ty mówisz! Od kiedy? Czemu nic nie wiem? - rzucił się na nią z uściskami.

- Jeny, to nic takiego. Stres minął to i głos wrócił... - brunetka wywróciła oczami. - Co ty tu robisz?

- Jestem jednym z prowadzących. - uśmiechnął się. - Razem z Sandy mamy przeprowadzić wywiad z jakimiś gwiazdami. Nie przygotowałem się, więc nawet nie wiem z kim mam ten wywiad. Kurczę, obym znał te osoby, bo będzie lipa.

- To pewnie z nami. - Aurelle wskazała na siebie i na mnie.

- Nie przedstawisz nas sobie? Żeby Trevor mógł sobie szybko wygooglać z kim ma do czynienia? Nie chcemy, żeby dał plamę. Brytania będzie zawiedziona. - odezwałem się w końcu.

- Ach tak. Trevor, to Zayn. Zayn to Trevor. - powiedziała szybko.

- Dziwnie będzie przeprowadzać ze swoją byłą dziewczyną. - odezwał się Trevor z lekkim uśmiechem, na co ja zacząłem krztusić się powietrzem.

Czy ja dobrze usłyszałem? Byłą dziewczyną? Kiedy oni kurwa razem byli? Czy ja przypadkiem nie zapadłem w jakąś śpiączkę wcześniej, albo jak?

- Nie martw się, za dużo się u mnie nie zmieniło. - zaśmiała się Aurelle.

- Niewiele. - wtrąciłem. - Tylko to, że niedługo oficjalnie zmienisz swój stan cywilny. - na moje słowa Trevor zmarszczył brwi.

Już miał o coś pytać, ale zawołali nas na kanapę...

Zapowiada się ciekawy wywiad...

____________________________________

taki tam na dobranoc :)

JUTRO MARATON Z ZAURELLE !

_mxxq_ 

dusk till down #zaynmalikff  ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz