Ajung acasă și urc la mine in cameră, pierd timpul până când mama vine acasă de la servici apoi cobor in bucătărie. Ca întotdeauna, mama e deja cu șortul și pregătește cina. Imi zâmbește când mă vede :
-Buna , scumpo !
-Buna, mamă!
Mă așez la masă și mă joc absentă cu un măr din coșul de frunte .
-Tati când vine ?
-Trebuie să ajungă imediat .
Imi zice ea și mai pune niște condimente pe mâncare . Mă uit atentă la ea și o analizez. Mama e o femei atât de perfectă. E blândă, iubitoare dar poate fii și hotărâtă și puternică. Știe să se distreze și e atât de frumoasă. Ochii aceia verzi perfecți , imi pare rău că nu i-am moștenit și eu având în vedere că gemenii au amândoi ochii ei . Auzim ușa de la intrare și apoi pașii tatei. Acesta intră zâmbind în bucătărie:
-Buna !
-Buna !
- Ce fac fetele mele ?
Vine și mă pupă pe frunte apoi se duce și o sărută pe mama . Nu am nici un fel de problema cu afecțiunea alor mei in fața mea . Deșii nu vedeam rostul acestor lucruri , știam că tata o iubește pe mama . Mi-am dat seama că e un clișeu faptul că eu nu simt iubirea. Adică am fost crescută intr-un mediu plin de așa ceva . Ai mei au avut parte de povestea perfectă de iubire . Presărată cu de toate. Iubire , drama, obstacole. Am auzit de multe ori povești despre iubirea dintre ei . Bunica imi spune mereu că probabil dacă mama nu și -ar fi amintit niciodată de tata el nu ar mai fi fost in stare să iubească niciodată. Și cu toate astea tot nu puteam înțelege iubirea . Chiar dacă ea era peste tot in jurul meu . Spre exemplu iubirea care îi leagă pe unchiul Cameron și mătușa Meredith . Le cunosc povestea deoarece am citit -o în cartea pe care a scris -o mătușa Trei bătăi de inima. Cartea a fost un adevărat succes iar povestea de dragoste dintre ei e absolut uimitoare și cu toate astea eu nu știu cum se simte . Poate că era ceva in neregulă cu toată lumea sau poate pur și simplu eu eram altfel , dar m-am obișnuită și chiar nu mă deranja chestia asta. Doar mi se părea ciudat când îi vedeam pe cei din jur .Când mama termină de pregătit cina ne punem toți trei la masă. Asta a fost una dintre regulile noatre din totdeauna . Să luăm cina împreună. De când gemenii au plecat la facultate suntem doar noi trei dar păstram această tradiția.
-Cum a fost ziua ta , Hope ?
-Buna .
-Cum merg lucrurile la școală?
-Bine.
Nu prea eram fană a întrebărilor așa că răspunsurile mele erau aproape întotdeauna scurte . Dar mama și tata nu mă presau niciodată. Aveau mereu răbdare cu mine . Mă considerau fragilă și în ciuda faptului că nu voiam să recunosc , eram .
CITEȘTI
Lasă -mă să te iubesc! #Finalizată
RomanceHope Shaw , ii cunoașteți părinții, ii cunoașteți trecutul , dar cât de bine o cunoașteți pe ea ? Au trecut șapte ani de când s-a operat ca să scape de tumoarea pe care a avut -o , șapte ani în care s-a schimbat . Noua Hope e rebelă, sfidă...