RyanÎncă nu imi vine cred că am recunoscut toate lucrurile acelea față de ea și părinții ei.
Am reușit să o conving pe Hope să ieșim în oraș . Eu am propus o cină ea a propus o plimbare pe marginea lacului . Normal că am făcut cum a vrut ea .-Intotdeauna mi-a plăcut să vin aici !
Imi spune . Luna se oglindește în apă și o face să pară dintr-un basm . Hope se uită la apă iar eu mă uit la ea .
-Parintii mei veneau aici când erau un cuplu .
Am cuprins-o cu mâinile de spate .
-Vrei să spui că și noi suntem un cuplu ?
A chicotit și s-a tras din brațele mele .
-Nu am spus niciodată asta .
-Stii ce mai făceau părinții mei aici ?
-Ma pot gândii la câteva lucruri ...
-Ah, nu ciudatele !
M-a pocnit în joacă în umăr iar eu am râs.
-Inotau !
S-a întors și a început să își scoată hanile.
-Hope , ce faci?
-Merg să inot.
Și-a dat jos pantalonii scurți și a mai rămas doar în lenjerie . Deșii era intuneric , luna aluneca destulă lumina pe ea încât să îi văd corpul perfect . A pornit spre apa . S-a oprit chiar înainte să intre și s-a întors spre mine :
-Vii ?
Am înghițit în sec si mi-am scos tricoul și pantalonii . Am pornit spre apă.
Hope era deja în apă . Am intrat și eu . Apa nu era atât de rece pe cât mă așteptam . De fapt era chiar plăcut . Am mers lângă ea . Avea părul ud și stătea cu spatele la mine. Se uita spre lună. Mi-am pus mâna pe brațul ei și am urcat încet cu degetele până când am ajuns la gât . M-am aplecat și i-am dat părul duoa ureche apoi am pupat-o ușor pe gât. A scos un suspin ușor care aproape m-a făcut să înnebunesc .
Am intors -o cu fața spre mine și mi-am lipit buzele de ale ei . Atmosfera . Sărutul. Ea . Totul era perfect și nu mă gândeam decât la faptul că vreau cât mai multe momente așa . Vreau o eternitate cu ea .Hei , dragilor , vă mulțumesc tuturor celor care imi citiți cărțile și vă aștept să aruncați și o privire peste noua mea carte Everything Before and after us.
CITEȘTI
Lasă -mă să te iubesc! #Finalizată
RomanceHope Shaw , ii cunoașteți părinții, ii cunoașteți trecutul , dar cât de bine o cunoașteți pe ea ? Au trecut șapte ani de când s-a operat ca să scape de tumoarea pe care a avut -o , șapte ani în care s-a schimbat . Noua Hope e rebelă, sfidă...