Medya; hikaye için özel hazırladığım Jennie & Yoongi - First Love
"Şimdi ne yapacağız?" diye fısıldadı Jungkook, Jimin'e yaklaşarak. Neyse ki kızlar fark etmemişti.
"Neyi ne yapacağız?"
Jimin'in anlamaz bakışlarına karşılık Jungkook iç geçirmiş ve eliyle saçlarını dağıtmıştı.
"Taehyung'un salaklığı bulaşıcı mı?"
Jimin genç olanın kafasına bir tane vurduktan sonra göz devirdi.
"Hayır, aptal. Bulaşıcı olsaydı biz şimdiye ölmüştük."
"Belki bize etki etmiyordur."
"Ne konuşuyorsunuz orada?" diye seslendi Lisa sinirle. "Biz gidiyoruz."
"Hayır!" diyerek Jimin'in yanından ayrılıp koşarak Lisa'nın yanına gitti Jungkook. "Gidemezsiniz!"
"O niye?" dedi ve Rose'un elinden tuttu Lisa.
"Çünkü.. Çünkü, Rose ve Jimin prova yapacakmış."
Lisa'nın histerik bir gülüş sergilemesiyle Jimin, Jungook'a 'tam batırdın gerizekalı, daha fazla konuşma' isimli bakışlarını göndermeye başladı. Bu sefer Jimin, Jungkook'un yanına yaklaşarak kulağına eğildi.
"Taehyung'un salaklığının bulaşıcı olup olmadığını tekrar düşünebilirim."
"Onlar daha yeni provadan geldiler." diye devam etti Lisa. "Ne provası?"
"Ben de bilmiyorum ki.." dedi ve omuz silkti Jungkook. "Cidden, Jimin daha yeni provadan geldiniz, ne provası bu?"
Bu sefer topu Jimin'e attığı için memnun olan Jungkook, yüzüne hınzır bir gülüş yerleştirmişti. Jimin ise alaycı gülüşlerinden birini sergiledi.
"Ya prova değil aslında, ben fikir soracaktım. Biz oturduk düşündük, Jungkook'u nasıl öldürsek karar veremedik, Rose'a da sorayım dedim."
Rose'un garip bakışları arasında Lisa gülmüş ve Jungkook'a öldürücü bakışlarını atmaya başlamıştı.
"Öldürmeyi planlıyorsanız, ben öldürebilirim."
Jungkook zaten kocaman olan gözlerini iyice büyülttüğünde Jimin kahkaha atmaya başlamıştı.
"Ya aslında hiç gerek yok bunlara, keşke geçen sefer engel olmasaydım da intihar etseydi." Sonra Jimin yalandan şaşırmış gibi yaptı. "Aaa, Lisa. Biz sana anlatmadık değil mi? Geçen bu salak Jungkook, Han Nehri'ne gitmiş, sırf senin-"
Jungkook, Jimin'in neyden bahsettiğini fark ettiğinde sırtına atlayarak eliyle ağzını kapatmıştı. İçinden de Jimin'e en güzel küfürlerini armağan ediyor, yaratıcılıkta sınır tanımıyordu.
"Neyse, şey, Lisa. Okulda görüşürüz o zaman." dedi Jungkook zorlukla. Bir yandan konuşurken diğer yandan da Jimin'i zapt etmeye çalışıyordu.
"Umarım görüşmeyiz, tavşan kılıklı."
***
Ertesi gün Jisoo ve Jennie okula girmişlerdi. Ama Jennie yolda, dün Yoongi'yle yaşadıklarını uygulayarak göstermek isteyince derse geç kalmışlardı.
"Sen böyle değilsin, cidden.." diye mırıldandı. "Aptala döndün Jennie, kendine gel!"
Okulun merdivenlerinden içeri girmiş ve koridorda sağa dönmüşlerdi. Jennie, karşıdan Yoongi'nin geldiğini fark ettiğinde hızla geldiği yola geri döndü ve oradaki aynadan üstünü başını düzeltmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 o'Clock ❅ bts•bp ✓
Fanfiction"Benim sevgimin dünyayı değiştiremeyeceğinin farkındaydım. Ama en azından seni değiştirebileceğimi sanmıştım, Kim Taehyung." for @blinkpanda Başlangıç: 17.09.2017 ©nemesislau2017 Taesoo ☆ Yoonnie ☆ Jirose ☆ Liskook