Special Episode

4.2K 339 243
                                    

Medya; BTS - Butterfly

1 yıl sonra..

30 Aralık 2017

Special Episode

"Yoongi!" dedi genç kız telefondaki sevgilisine. "Seni ne kadar süredir bekliyorum, haberin var mı?"

"Dersin bitti mi?" diye mırıldandı Yoongi. Hoseok'un saçma sapan fikirleri  yüzünden Jennie'nin yanına geç kalmıştı. Bugün, Taehyung'un doğum günüydü ve Hoseok paraşütle evinin çatısına inmeyi teklif etmişti. Yoongi ise bu fikrinden vazgeçmesi için ona dil dökmek zorunda kalmıştı.

"Dersim biteli iki saat oldu, şimdi evdeyim. Acele et."

Telefon suratına kapandığında Yoongi ofladı. Jennie'den kesinlikle sağlam bir trip yiyecekti. Arabasını hızlıca u dönüşü yaptırarak, Jennie'nin evine yöneldi. Yolda Namjoon'un hazırladığı şarkıları dinliyordu. Lisenin sonunda yaptıkları gösteri fazla popüler olunca, dans okulunu büyütüp harika bir müzik okuluna çevirdiklerinde; Namjoon şarkılarla güzel bir albüm oluşturmayı teklif etmişti. Yoongi'nin en büyük hayali bu olduğundan asla hayır diyememiş, diğerlerin de ikna etmişti. Namjoon ve Yoongi First Love 4 O'Clock haricinde on tane daha şarkı hazırlamışlardı ve güzel bir albüm oluşmuştu. Yakında çıkarmayı planlıyorlardı.

Jennie'nin evinin önüne geldiğinde, düşüncelerinden kurtulup arabadan indi. Jennie onu kapının önünde bekliyordu. Üzerinde beyaz müzik notaları olan siyah bir elbise giymişti ve her zamanki gibi harika görünüyordu.

"Bu ne?" dedi Yoongi sinirle. "Doğum gününe böyle mi geleceksin?"

Yoongi, zaten her zaman kıskanç bir insandı fakat Jennie okulda gözünün önünde olduğunda bunu pek dert etmiyordu. Ama şimdi ayrı okuldalardı ve Yoongi çıldıracak gibi hissediyordu.

"Evet." diye cevapladı Jennie. "Kötü mü olmuş?"

"Evet, çok çirkin. Hadi gidip değiştir."

Jennie dudaklarını büzerek güldü. "Sana inanmıyorum. Şimdi gidelim."

"Partide başka birinin sana baktığını görürsem, neler olacağını az çok tahmin edebiliyorsundur, umarım."

Jennie gözlerini büyüterek şaşkınca Yoongi'ye baktı. Genç sefer, böyle bir olay yaşandığında Jennie'yle flört etmeye çalışan çocuğun kolu kırılmıştı ve kaburga kemiklerinde de ciddi hasarlar vardı.

"Pekala, dikkatli davranacağım." sonra Yoongi'nin yanına gelmiş ve elini tutmuştu. "Elini bir saniye bile bırakmayacağım."

Yoongi güldü. Jennie'ye olan hislerinden azıcık bile kaybetmemişti. Hatta gün geçtikçe daha da artıyordu. Sabah uyandığında ilk aklına gelen kişi Jennie oluyor, her an her saniye onu düşünüyordu. Jennie için de durum farklı sayılmazdı. İşte o zaman anlamışlardı ki, bu geçici bir heves değildi.

"Jennie,"

Jennie annesinin sesini duymasıyla, panikle, arkasını döndü. Annesinin evde olmadığını düşünüyordu. Annesi Jennie'yi ve yanında elini tutmuş olan Yoongi'yi izliyordu. Jennie paniklemiş olsa da Yoongi ifadesizce genç kızın annesine bakıyordu.

"Size kızımın kafasını karıştırmayın, demiştim Bay Min. Fakat, hala daha bu geçici hevese kendinizi fazla kaptırıyorsunuz."

"Ben de size onu ne kadar sevdiğimi söylemiştim." dedi Yoongi, genç kızın elini tutan parmakları, hafifçe Jennie'nin yumuşak elini okşamıştı. "Geçici bir heves değil bu. Jennie'yle evleneceğim."

4 o'Clock ❅ bts•bp ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin