Medya; BTS - Two! Three!
"Harikaydın," dedi Jimin, sevgilisine gururla bakarken. "Seni izledim ve dedim ki, işte benim sincapım!"
Rose gülmeye başladığında Jimin de gülümsemiş ve genç kıza sarılmıştı. Jisoo, Lisa ve Jennie de arkadaşlarının yanına gelmişlerdi.
"Ya, Jimin!" dedi Jisoo, Jungkook'a yolladığı öldürücü bakışların aynısından Jimin'e gönderirken. Grupta en büyük olduğundan, kardeşlerini bu şekilde koruması gerekliydi. "Ellerini Rose'un üzerinden çek hemen! Biz de ona sarılmalıyız."
Jimin, Jisoo'nun dediklerine aldırış etmeden omuz silktiğinde Jisoo kaşlarını çatmıştı. Jennie hafifçe Jisoo'nun koluna vurdu ve konuştu.
"Gerçekten Rose, acayip iyiydi. Seninle gurur duyduk."
Jimin bu sefer geri çekilip kızların sarılmasına izin vermişti. Diğerleriyse kenardan onları gülümseyerek izliyorlardı.
"Hoseok Hyung!" dedi Jungkook şaşkınlıktan kocaman açtığı gözleriyle, hyunguna bakarken. "Sen ağlıyor musun?"
"Böyle şeyler," diyerek gözlerini sildi Hoseok. "Beni hep duygulandırmıştır."
***
"Birazdan sıra bize gelecek," dedi Yoongi, Jennie'nin yanındaki koltuğa otururken. Şu anda Lisa ve Jungkook dans grubuyla beraber sahnedelerdi.
"Biliyorum," dedi Jennie derin bir iç çekerek. "Gergin hissediyorum."
"Heyecanlanman normal," diyerek başıyla onayladı Yoongi. "Ama iyi gideceğine inanıyorum."
"Hayır gösteri yüzünden değil. Gösteri için gergin değilim, iyi olacağını biliyorum. Çünkü yanımda sen olacaksın. Sözleri karıştırıp, unutsam bile; yanımda olduğun her an benim için çok özel. Bu yüzden sorun olmaz."
"Vay be," diyerek geriye yaslandı ve genç kıza dönüp buruk bir tebessüm sundu Yoongi. "Bu söylediklerinle bir şarkı yazılır biliyorsun değil mi?"
"Umarım yazarsın."
"Umarım beraber yazarız."
Jennie cevap vermek adına dudaklarını aralamıştı ama bir şey söylemeye fırsat bulamadan, konuşmaları üçüncü bir sesle kesilmişti.
"Merhaba Bay Min,"
Yoora gülümseyerek Yoongi ve Jennie'nin olduğu masaya gelmişti. Jennie sinirle kaşlarını çatmış ve elini yumruk yapmıştı. Yoongi onunla ilgilenmiyor olabilirdi ama bu kadının ona karşı bir ilgisi olduğu kesindi.
"Hoşgeldiniz Bayan Choi." dedi Yoongi gülümseyerek.
"Bay Kim gösteri olduğunu bana söylemişti ben de gelip bakmak istedim. Çok uğraşmışsınız gerçekten ve harika ilerliyor."
"Teşekkürler. Oturun siz de ayakta kaldınız."
Yoongi'nin gereksiz nezaketine karşı Jennie kocaman açtığı gözleriyle ikiliye bakıyordu. Öldün sen Min Yoongi, diye geçirdi içinden. Düşünceleri Yoongi'ye yapacağı işkencelerle dolmaya başladı.
Yoora gülümseyerek Yoongi'nin diğer tarafına oturduğunda, Jennie sakin olmak için derin nefesler almaya başlamıştı. Bir yandan da içinden ona kadar sayıyordu.
"Sen de mi şarkı söyleyeceksin?" dedi Yoora, Jennie'ye ezici bakışlarını gönderirken. Dersinden izinsiz çıktığı için Jennie'den hoşlanmamıştı.
"Evet," diye mırıldandı Jennie. Duyguları karşılıklıydı, o da bu kadından hoşlanmamıştı.
"Sizi tanıştırmadım değil mi?" diyerek gülümsedi Yoongi. "Bayan Choi, bu Jennie. Benim sevgilim oluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 o'Clock ❅ bts•bp ✓
Fanfic"Benim sevgimin dünyayı değiştiremeyeceğinin farkındaydım. Ama en azından seni değiştirebileceğimi sanmıştım, Kim Taehyung." for @blinkpanda Başlangıç: 17.09.2017 ©nemesislau2017 Taesoo ☆ Yoonnie ☆ Jirose ☆ Liskook