4 O'Clock × 36 "Song"

4.5K 372 302
                                    

Medya; Taehyung - 4 O'Clock

"Jungkook, biraz konuşalım."

Jungkook arkasını döndü ve kendisine doğru gelen Lisa'ya baktı. İlk defa ikisi arasında geçen bir konuşmayı, Jungkook değil de Lisa başlatmıştı. Bu yüzden şaşırsa da belli etmedi genç adam.

"Tabiki konuşalım."

Okuldaki banklardan birine yerleştiklerinde Lisa, Jungkook'a bakmamaya özen göstererek derin bir nefes aldı.

"Artık söylemeliyiz Jungkook. Bildiğimizi ve söylemediğimizi öğrenirlerse, bize çok kırılırlar."

"Bunu söylemek kolay değil," dedi Jungkook kafasını iki yana sallayarak. "Taehyung'a nasıl bir yıkım getirebileceğinin, farkında mısın?"

"Evet, biliyorum." diyerek yerinde doğruldu Lisa. "Ama ben daha önce Jisoo, Jennie ve Rose'dan hiçbir şey saklamamıştım. Dahası, o çocuk onların hayatını mahvetti. Arkadaşlarım, onun yüzünden ağladılar. Sessiz kalmamı nasıl beklersin?"

"Hayır, Lisa. Sessiz kalmanı istemiyorum senden. Elbette söyleyeceğiz. Sadece gösteriye dek bekleyelim, tamam mı? Gösteriden sonra söyleyelim. Hepimiz bunun için çok iyi hazırlandık. Mahvetmek istemem."

"Pekala," diyerek pes etti Lisa. "Dediğin gibi olsun, gösteriden sonra söyleyelim."

"Bu arada," dedi Jungkook telefonuna bakarken. "Taehyung mesaj atmış. Lisa'yı da yanında getir, yardımınıza ihtiyacım var diyor."

***

"Şimdi, sen, yanıma gel ve bana sarıl."

"Ya! Taehyung, bunun gösteriyle ne ilgisi var?" diyerek isyan etti Jisoo. "Şarkıda böyle bir bölüm bile yok."

"Biliyorum ama, canım sana sarılmak istedi. Sen değil miydin, anı yaşa, ne istiyorsan yap diyen?"

"İnanılmazsın cidden.. Bir şey söylemeye gelmiyor sana."

Taehyung gülerek kollarını açtığında Jisoo da uzatmayarak kollarının arasına girmiş ve başını genç adamın omzuna yaslamıştı.

"Buna hala daha inanamıyorum.." diye mırıldandı Jisoo.

"Neye?"

"Şu an bana sarılıyorsun."

Taehyung'un güldüğünü titreşen omuzlarından anladı Jisoo ve daha sıkı sarıldı sevdiği adama.

"Ve.." diye devam etti. "Kalp atışlarını duyuyorum, çok hızlı atıyorlar."

"Hiç de bile!" dedi Taehyung panikle. "Yorulduğumdan olmuştur o."

"Tamam, inanmış gibi yapacağım. Endişelenme."

Taehyung gülümseyip genç kızın saçlarını okşadığında Jisoo yavaşça uykusunun geldiğini hissetmişti.

"Sence cidden biz uzaylı mıyız?"

Taehyung, kızın dediklerine anlam veremeyerek geri çekildi ve kahkahalarla gülmeye başladı. Taehyung'un aksine Jisoo çok ciddi bir şekilde karşısındaki çocuğa bakıyordu. Taehyung, üzerinde Jisoo'nun kızgın bakışlarını hissettiğinde gülmesini elinden geldiğince durdurmaya çalıştı. Gülmemek için dudaklarını ısıyordu.

"Bunu da nereden çıkardın?"

"Yoongi, sürekli söyleyip duruyor. Ama, uzaylıysak da kesinlikle seninle aynı gezegenden değilizdir."

"O zaman Jisoo, üzgünüm. Başka gezegenden bir kızla beraber olamam. Biz farklı dünyaların insanlarıyız."

Taehyung tekrar kahkaha atmaya başladığında Jisoo kaşlarını çatmış ve Taehyung'u kovalamaya başlamıştı.

4 o'Clock ❅ bts•bp ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin