Am ajuns acasă,am mâncat,am făcut dus,și ne-am culcat.
Era ziua de Luni și cea mai importanta zi pentru ca era ziua mea.Ma trezesc.Cristi nu e lângă mine.
Îl sun și nu răspunde.O sun pe Bianca,nici ea nu răspunde.Vlad,nici atât.
Mi-am adus aminte ca azi trebuia sa ii dea drumul lui Vlad de la spital.
Ma îmbrac repede și plec spre scoala.Ca de obicei,orele au trecut repede.Dar ce e cel mai dubios este că Vlad, Bianca și Cristi nu au fost nici la scoala.
Ma duc acasă,mănânc ceva și după stau si ii sun.
La un moment dat,primesc un mesaj ciudat de la Cristi...
În mesaj scria:"Ajutor,am fost răpit! Vino la depozitul ăsta de pe strada aceasta."Eu am început sa plâng. Tocmai de ziua mea sa întâmplat asta...
Am plecat într-acolo fără a mai sta pe gânduri.Era un depozit destul de frumos pe dinafară.
Am intrat pe o ușa mare,și când am întors lanterna telefonului în cameră,becurile s-au aprins și au sărit toți de după fotolii strigand"Surpriza".Acolo erau ei, prietenii mei și câțiva dintre colegii de clasa.
Eu:Aici erați voi!
Cristi:Am vrut sa îți facem o
surpriza.
Eu:Da?Era să mor când am primit mesajul de la tine.
Cristi:Eiii lasă.Stiam ca nu te pot aduce aici altfel.
Eu:Ahaaaa.
Cristi:Avem o surpriza pentru tine.
Eu:Ce?
Din spatele mulțimii se auzea o voce suavă,care spune:"La multi ani,scumpo"
Era,mama.Era chiar ea.
Eu:Mamăăăă!
Mama:Scumpo ce mare ești!Ai deja 17 ani.
Eu:Mamă!Mă faci să par bătrână.
Toți încep a râde.
Eu:Deci stai aici?
Mama:Scumpo îmi pare rău dar serviciul nu îmi dă voie.
Eu:Si când te întorci?
Mama:Dupa petrecerea ta.
Eu:Aha.
După petrecere,am mers acasă toți patru.Adica eu,Cristi,Vlad și Bianca.
Cristi vine în camera la mine și îmi spune sa ma pregătesc ca mergem undeva.
Eu:Unde?
Cristi:Surpriza este surpriză.
Eu:Răule.
Cristi:Nu mai fă botic și dă-mi un pupic.In acel moment i-am pus perna pe fata și i-am spus:"Pup-o
pe asta!"
L-am scos afara din camera și m-am îmbrăcat într-o rochie simpla.M-am machiat și în jumătate de ora eram gata.
Eu și Cristi am plecat în gara pentru a aștepta trenul ce urma sa ne ducă la București.
Acolo ne-a lăsat în gara,și am mers noi pana am ajuns în fata unui hotel.
Eu:Mai avem mult de mers? Ma dor picioarele.
Cristi:Am ajuns.
Eu:La hotel?
Cristi:Da.Am făcut economii pentru a te putea aduce aici.
Eu:E cel mai frumos lucru pe care l-a făcut cineva pentru mine.
Cristi:Tu insemni totul pentru mine.
Eu:Awww!Și tu pentru mine.
Am intrat în hotel si doamna de la recepție ne-a dat cheile de la camera.
Am ajuns în camera.Era sa cad jos.Era atât de frumoasa.
Cristi:Îți place?
Eu:Cum ar putea sa nu îmi placa?
Cristi:Bagajul poți sa îl lași lângă pat.
Eu: Ok.
Cristi:Uite!Aici ai un card.Ia-l și dute in mall și cumpără-ți ce vrei tu.
Eu:Nu pot.
Cristi:Ba poți.Daca nu îl iei ma supăr.
Eu:Bine.
Am fost în Mall. Am stat vreo 3 ore.Cand m-am întors în hotel,am intrat în camera,pe covor era o inimioara făcută din petale de trandafir.Pe pat scria:"La multi ani,iubit-o!"tot cu petale de trandafiri.Pe măsuță era o sticla de șampanie și doua pahare cu picior.Din baie, apare Cristi.
Eu:Nu pot sa cred.Toate astea le-ai făcut pentru mine?
Cristi: Dar pentru cine altcineva?
Eu:O doamne!E atât de frumos.
Cristi:Stai jos sa bem un pahar de șampanie.
Eu:Bine.Nu trebuia sa te deranjezi.
Cristi:O singura prințesă am.La multi ani,dragostea mea!
Eu roșesc.
Am stat și am vorbit pana am terminat sticla de șampanie.
Eu de obicei nu beau alcool dar acum era o situație mai delicata.
Și pentru ca am băut prea mult, m-am îmbătat. Cristi ma sărutat pasional și încet,încet a început sa ma dezbrace.Nu ma opuneam
Nici nu știu cum am făcut ca într-un final,am ajuns amândoi dezbrăcați.El ma împinge ușor spre pat și începe sa ma sărute pe buze,pe obraz,pe gât.
Cristi:Ești pregătită pentru surpriza cea mare?
Eu dau din cap.
Simțeam cum sângele fierbe în mine și în final,amândoi am ajuns la punctul culminant.El era atât de tandru și grijuliu cu mine.Daca exista vreun om cu care sa vreau sa îmi pierd virginitatea,el era acela.Eram atât de beata încât nici nu știu bine cum s-a întâmplat totul.
Oare visam?
Mă trezesc dimineață în bratele lui.Incerc sa ma dau jos din pat dar ma simte și se trezește.
Cristi:Neața iubire!
Eu:Neața.
Cristi:Cum ai dormit?
Eu: Ok
Cristi:Eu am dormit magnific.
Eu:Auzi,eu aseară m-am îmbătat?
Cristi:Da.spune râzând.
Eu:Si știi cumva dacă noi...
Cristi:Dacă noi am făcut dragoste?Atunci da.
Eu:Nu pot sa cred.Cat de incompetenta pot fi.
Cristi:De ce spui asta?
Eu:Nu îmi amintesc nimic.Eu voiam ca prima mea noapte de dragoste sa fie altfel.
Cristi:Adică nu ai fi vrut sa fie cu mine,nu?
Eu:Nu.Eu nu voiam sa ma îmbăt.Voiam sa fiu conștientă de ceea ce fac.Si normal ca voiam ca prima noapte de dragoste sa fie cu tine.Dar voiam sa fie altfel.
Cristi:Stai liniștită ca ai fost pe mâini bune.
Eu:Stiu!Și pentru asta te iubesc.Tu ai fost singurul om cu care am vrut sa am prima noapte de dragoste.
Cristi:Si sa îți pierzi virginitatea?
Eu:Mdaa.Si asta.
Cristi:Îți spun eu ca a fost o noapte perfecta.
Eu:Te cred.Langa tine totul e perfect.Ma doare tare capul.
Cristi:De la băutură.Vino aici.
Cristi m-a luat în bratele lui calde și m-a pupat pe frunte.Scuzați cringe-ul din acest capitol.M-am gândit ca o sa fie interesant sa scriu și despre asta.Sper sa va placa.
Pana la urma,într-un punct al poveştii trebuia sa se întâmple și asa ceva.Nu?Voi ce credeți?Va mulțumesc pentru comentariile voastre frumoase.
Va pup și va iubesc mult.
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanfictionAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!