Dau să mă duc repede spre ea și simt cum piciorul stâng îmi cedează și ma prăbușesc la pământ...Atunci observasem glonțul din picior...
Eu:Sa te duci dracu'!
Robert:Te trimit pe tine...spune calm.
Eu:Daca nu ii dai drumul,jur ca te omor!spun suspinând...
Robert:Vezi sa nu...Ai un glonț în picior!Cum ai putea sa îmi faci ceva?
Eu:Ești foarte sigur pe tine...Nu crezi?
Robert:Ba cred...
Deodată vine Radu cu băieții,Radu punându-i la cap pistolul...
Radu:Unde e șeful tău?
Robert:Nu am nici un șef!Lucrez singur!
Radu:Știi ca nu e bine sa minți un comisar,nu?
Robert:Dar nu...
Eu:Stai!Pe mine m-a sunat Edi...Nu jegosul ăsta!
Radu:El e șeful?întreabă uitându-se la Robert.
Robert:D-da...spune tremurând.
Radu:Ți-am spus ca nu e bine să minți un comisar!spune dându-i cu cotul în spate,acesta căzând pe jos...Puneți-i cătușele!spune uitându-se la cei din spatele lui și făcând semn cu pistolul.
Radu:Mergem sa îl cautam pe celălalt...
Eu:Vin și eu!
Radu:Și Silvia?
Eu:Te rog sa o dezlegi și sa ai grija de ea ca de ochii din cap!spun uitându-mă la un polițist din spatele lui Radu.Trebuie sa ma răzbun pe el!spun strângându-mi mâinile în pumni.
Înainte sa plec îmi sărut soția pe frunte și ii spun ca ma întorc înapoi repede...
Înaintăm pe holul depozitului pana ajungem la o ușă cu geam de sticla...Înăuntru era el care se uita pe niște hârtii...
Radu:La 1,intrăm!spune el în șoaptă.
Eu:Ok!
Radu:3...........2............1.........și!
Dăm cu rapiditate buzna în biroul lui,unde,spre surprinderea mea se afla și Cristian...Lucrau toți trei?
Radu ii pune cătușele lui Edi,iar celălalt,lui Cristian...
Doi dintre polițiști,i-au dus la mașină,iar eu și Radu am mers la Silvia...
Am luat-o în brațe iar aceasta a început sa plângă...
Eu:Frumoasa mea!
Ea:Mi-a fost foarte dor de tine!spune abia stăpânindu-şi lacrimile.
Eu:Și mie!
......................................
Silvia povestește...
Ajungând acasă,mirosul familiar al casei mele îmi inunda căile respiratorii...
Din living se aud niște pași rapizi...Imediat,în fața mea,apar Bianca,Vlad și...Diana.
Diana:Silvia!spune țipând și dându-i lacrimile...
A ramas mirata si nici măcar nu se mai putea mișca...Când am văzut-o,mi-au dat lacrimile...Mi-a fost foarte dor de ea!Mi-a fost foarte dor de toți!
Deodată fuge și sare în bratele mele...
Diana:Scumpa mea!
Eu:Draga mea!
Diana:Mi-a fost atât de dor de tine!
Eu:Și mie!spunem amândouă plângând...
Diana:Îmi pare rău!Îmi pare rău că te-am lăsat singura!Îmi pare rău pentru tot!O sa ma poți ierta vreodată?
Eu:Nu a fost vina ta!
Diana:Ba da...
Eu:Nu spune asta!Vrei sa ma supăr pe tine?
Diana:Nu!Normal ca nu!Doamne...Ești aici!Ești în fața mea!
Eu:Da!Sunt aici!spun plângând și strangand-o mai tare în brațe.
Diana:Nu îmi vine sa cred!Spune-mi ca nu e un vis!
Eu:Scumpo,nu e un vis!Sunt aici!Sunt chiar aici...Cu tine!
Diana:Te iubesc!
Eu:Și eu!
Bianca:Mi-a fost foarte dor de tine!spune luându-mă în brațe.
Eu:Și mie,scumpa mea!
După ce i-am îmbrățișat pe rand,am mers la baie sa fac duş...Nu am mai făcut de doua săptămâni.Nu pot sa cred ca sunt acasă!În sfârșit sunt acasă!Sunt lângă cei pe care ii iubesc!Abia aștept sa îmi văd prințesa...Mi-a fost atât de dor de ea!Ies din duş,stergandu-mă
și îmbrăcându-mă în niște haine largi...Intru în camera...Fetita mea dormea liniștită în pătuțul ei îmbrăcată în niște pijămăluțe roz cu Minnie...E atât de frumoasă...O iau ușor în brațe sperând sa nu o trezesc dar dau greş...Aceasta deschide ochii,întinzându-se și căscând somnoroasa.
Eu:Iubirea mea!Ce dor mi-a fost de tine!
Are ochii tatălui ei...Sunt atât de frumoși!
Ii dau un pupic pe frunte și ma uit în ochii ei...Dintr-o data,aceasta zâmbește...Am rămas mută de uimire,văzând că fetita mea mi-a oferit primul zâmbet!Hei lume...Încep prin a va mulțumi...Cartea mea a ajuns pe locul 2 în fanfiction...Și a trecut de 50k de ochișori...Toate astea nu ar fi fost posibile fără ajutorul vostru,fară susținerea voastră și fără cuvintele frumoase pe care,de fiecare data mi le-ați spus.Va iubesc și va mulțumesc ca îmi sunteți aproape!
P.S:Capitolul necesita corectare!
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanfictionAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!