Ne mutam in Constanța!

9.6K 188 110
                                    

Era Vineri dimineata.Ma trezesc alături de pisica mea Katty.Ma duc la baie să fac un duș grabită deoarece trebuia să ajung cât mai repede la scoala.Dupa ce fac duș îmi pun ceva lejer pe mine cum ar fi un hanorac alb cu dungi negre pe mânecă,o pereche de blugi negri și tenișii mei albi.


Merg spre bucătărie.
Mama: Bună dimineata,scumpo!!
Eu: Bună dimineata, mami!!
Mama: Am facut clatite!Vrei?
Eu: Da
Mama îmi pune câteva clatite pe o farfurie iar eu le pun Nutella peste ele.(Adoooorrr Nutella💗💓)
Le înfulec repede și plec la scoala.Acolo ma intalnisem cu cea mai bună prietenă a mea Bianca.
Bianca:Bună!
Eu: Bună!
Bianca:Ce ai facut atât de ai ajuns așa tarziu?
Eu: Scuze!M-am trezit tarziu.
Bianca:Hai mai repede să intram la ora!Știi că ne ceartă profesoara.
Pov/Eu:Prima oră aveam matematica și profesoară era foarte țâfnoasă.O detest.
În fine, orele au trecut foarte repede și am scapat de ceartă că prin urechile acului.
Dupa ore am ajuns acasa, m-am schimbat:

Mi-am luat telefonul si am intrat pe Facebook(e viața mea). Mama a venit de la serviciu și a venit la mine în camera.
Mama:Ce faci draga mea?
Eu: Stau mamă, tu?
Mama: Am venit de la serviciu și trebuie să îți dau o veste.
Eu: Ce sa intamplat?
Mama:Când am închiriat apartamentul, acesta era al altor oameni care ni l-au dat în chirie pentru ca plecaseră în Canada.
Eu: Știu mamă toate astea.Dar ce e atât de grav?
Mamă: Păi acei oameni vor veni înapoi și noi trebuie să ne mutam.
Eu: Și unde vom locui?
Mamă: Șeful meu a spus că trebuie să plec cu treaba in Constanta și noi ne vom muta acolo.
Eu:În Constanța?Dar mama, aici am toată viata,prietenii, amintirile... Totul! Acolo nu cunosc pe nimeni.
Mama: Știu dragă, dar o să te acomodezi repede.
Eu:Bine!
Pov/Eu:Cred ca o mutare nu va fi un lucru rău în viața noastră.
Eu:Când plecam?
Mama:În seara asta la 19:30.
Eu: Ok
Merg în camera și o sun pe Bianca.
Eu: Alo.Ce faci?
Bianca: Bine tu?
Eu: Bine.
Bianca:Unde ești?
Eu: Acasă.
Bianca:Trebuie să îți spun ceva.
Eu: Ohh doamne... Si eu.
Bianca: Ne întâlnim în parc?
Eu:Da.
Îmi iau banii si plec grabită...

Iubire la limita infinituluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum