Pentru o citire mai buna, ascultați melodia de la media în timp ce citiți!
M-am dus sus și m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni negri și un pulover negru...Am coborât jos unde ceilalți stăteau la masă...Eu încă plângeam...Nu suportam ideea ca mama sa fie moarta...Pur și simplu nu era credibil...De patru ani nu am mai văzut-o...Patru ani în care nu am știut nimic de ea...Nu pot trai cu gândul ca ea a murit...Totuși,e mama.Chiar dacă din cauza ei am pierdut primul copil,nu pot sa nu o iubesc.Ea mi-a dat viata și ea m-a crescut.Pana la urma...O inteleg...Nu e usor să iti vezi fiica insarcinata de la o vârstă atat de frageda...Mai ales că ea a fost lăsată de tata cand era insarcinata cu mine...Probabil i-a fost frica să nu mi se intample si mie la fel...Dar eu il am pe Cristi și el ma iubește... Mi-e atât de dor de ea...Vreau să o văd...Vreau să o strâng în brate și sa nu ii mai dau drumul...Vreau să îmi de-a parul după ureche cum făcea când eram mica...Vreau să fie mândră de mine...Vreau sa vadă ca aceasta minune nu mi-a distrus viata...Ci chiar a făcut-o mai frumoasa...Vreau sa vadă ca am reușit...Vreau sa vadă ca mi-am îndeplinit visele...Vreau sa își vadă nepoata...Vreau să mă vadă și să spună "Fata mea chiar a reușit!".Dar din păcate toate astea nu se mai pot întâmpla acum...Cred ca dacă acum nu îi aveam pe Cristi și Maia lângă mine,nu mai trăiam...Mă duceam și eu la mama.Dar trebuie să trăiesc pentru ei...Trebuie să fiu lângă ei!Maine dimineață la prima ora o sa plecăm înapoi acasă...Mai aveam încă 3 zile din vacanta dar a trebuit să o scurtăm din cauza acestei nenorociri...
Eram atât de rău încât nici nu am auzit că cei de la masa ma strigau.
Diana:Silvia!
Cristi:Iubito!
Eu:Ce e?spun ştergându-mi lacrimile cu mânecile puloverului...
Cristi:Iubire,te rog calmează-te!
Eu:Nu pot...
Maia:De ce ești tlistă mami?spune oprindu-se din mâncat.
Eu:Sunt puțin obosită...
Maia:Dal plângi...
Cristi:Mami e puțin supărată,ok?
Maia:Mami,nu mai plânge te log!Nu vleau să te văd tlistă!spune mângâindu-mi obrazul și ştergându-mi lacrimile...
Eu nu spun nimic și o strâng tare în brațe...
Maia:Aşa mami.Daca să mă iei în blațe, te face sa nu mai plangi,atunci putem sta asa toată ziua.spune cu vocea ei subțire și frumoasa.
Când am auzit-o,am strâns-o în brate și mai tare,apoi i-am dat drumul și i-am pupat mânuțele.
Maia:Te log să nu mai plângi!
Eu:Gata...Promite mami ca nu mai plânge.am spus chiar dacă știu ca nu e aşa.
Maia:Mulțumesc!Nu îmi place să fii supălată.Te iubesc!
Eu:Și mami te iubește mult și nu poate trăi fără tine.spun dar lacrimile nu mi se opresc.
Diana:Hai iubita să ne culcăm cu Rareș,vrei?E singur și vrea să mergi la el.spune luând-o pe mână.
Maia:Dar mami plânge...spune tristă.
Eu:Nu mai plâng.Gata!Du-te și dormi cu Diana și cu Rareș.
Maia:Haide tuşi!spune luând-o de mână.
Da...Tuşi!Diana nu e mătușa Maiei dar Maia îi spune mătuşă.Vede că eu și Diana ne înțelegem ca doua surori și de asta îi spune aşa.Si Diana o iubește ca pe propriul copil,la fel cum și eu îl iubesc pe Rareș ca pe propriul copil.Cele două au plecat și eu am rămas în bucătărie cu ceilalți.
Cristi:Scumpo,te rog să te liniștești!Știu ca eu greu pentru tine dar nu poți să plângi tot timpul!Îți faci rău singură!spune dându-mi părul după ureche și luându-mă în brațe.
Eu:Nu pot să mă liniștesc!Nu pot!E mama!
Cristi:Știu...Dar gândește-te că ea e într-un loc mai bun acum!
Eu:Dar eu vreau să fie lângă mine!spun plângând mai tare.
Cristi:Ştiu scumpo!Ştiu!
Eu:Sunt atât de proasta că nu am avut ocazia sa o prețuiesc când era lângă mine!Îmi pare atâta de rău că nu am vorbit cu ea 4 ani la rand...Nu am să mă iert niciodată pentru asta!spun dându-mi cu pumnul în cap.
Cristi:Iubito,te rog sa te calmezi!Nu vreau să te mai vad supărată...CÂND TE VAD CĂ PLÂNGI,MI SE RUPE CEVA DIN MINE!Hello guys!Uitați încă un capitol dramatic care sper să vă placă și sper să nu plângeți!
Vreau să vă spun ceva și sper sa clarific asta odată pentru totdeauna!Nu pot sa postez când vreau eu...Credeți-mă că aş vrea să scriu în fiecare zi.Dar școala nu îmi permite...Sunt clasa a 8-a și anul acesta am examen.Şi trebuie să mă concentrez pe examen și am foarte mult de scris și de învățat.Sper să mă înțelegeți și să nu vă supărați!
Va iubesc!
P.S:Capitolul necesită corectare!
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
ФанфикAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!