Încă o lună...Doar o lună și abia aștept să îmi țin băiețelul în brațe.Abia aștept să văd ce față o să facă Maia când o să îl vadă.Nu vreau să creadă că nu o sa o mai iubesc și ca o sa îl iubesc numai pe el.Nicidecum!O să îmi fac timp pentru amândoi și o sa îi iubesc la fel de mult pe ambii.
Acum stau și butonez telecomanda televizorului de plictiseala.Nu este nimic interesant la televizorul ăsta.Cea mai rea parte e că sunt singură.Dap...Singură!Diana e la cumpărături,Valentin,Vlad şi Cristi sunt la servici,iar copiii sunt la grădiniță.Iar eu sunt singura.Am vrut sa merg cu Diana la cumpărături dar nu m-a lăsat.De ceva vreme am niște dureri groaznice în partea dreapta și dacă fac efort,ma doare și mai tare.De asta nu m-a lăsat sa merg cu ea.Mă ridic de pe canapeaua de care am fost țintuită o oră și merg să fac puțină curățenie prin bucătărie.După ceva timp,mă iau iar niște crize de durere în partea dreaptă.Dar de data aceasta sunt foarte puternice.Nu am avut niciodată aşa dureri.Mă țin de mânerul aragazului și încerc să fac câțiva pași pentru a mă așeza pe scaun...dar degeaba.Mă doare îngrozitor de tare când mă mișc.După câteva minute,se aude uşa de la intrare.
Diana:Silvia!Unde ești?
Eu:Aici!abia spun.
Diana:Ce mama naibii...Ce ai pățit?spune venind înspre mine speriată.
Eu:Nimic.
Diana:Cum nimic?
Eu:Ma doare în partea dreaptă.
Diana:Iar?Măi femeie...ți-am zis sa stai naibii pe canapeaua aia nenorocită!
Eu:Mă plictiseam.
Diana:Sa vezi ce te plictisesc eu!Treci pe canapea!
Încerc să fac câțiva pași și scâncesc de durere.
Diana:Doamne!Nici să a mergi nu poți.Sun la salvare!
Eu:Nu!
Diana:Taci!
Eu:Nu suna!
Diana:Tu nu vezi în ce hal ești?Sun la salvare cu sau fără voia ta!
Eu:Dar...
Diana:Nici un "dar"!
După jumătate de oră...
Diana povestește...
Stau pe scaunul din fața salonului în care este dusă Silvia.După câteva minute apar Cristi,Valentin și Vlad pe care i-am sunat în drum spre spital.
Cristi:Cum este?spune speriat.
Eu:Nu știu...Încă nu a ieșit doctorul.
Cristi:Off...spune dând cu pumnii în perete.
Eu:Calmează-te!Să speram ca nu e nimic grav.
Valentin:Ești bine?spune luându-mi mâinile într-ale lui.
Eu:Nu...Nu sunt bine!spun punându-mi capul pe umărul lui.
Valentin:O să fie bine!O să vezi!
Eu:Și dacă nu o sa fie?
Vlad:Ei haide,nu mai fi asa de pesimistă.
Eu:Nu știu ce să zic...
Cristi:Daca a pățit ceva copilul?
Eu:Nu se poate...spun încă plângând.
De pe ușa salonului iese doctorul.
Doctorul:Rudele pacientei?
Cristi:Da.
Doctorul:Îmi pare rău să vă anunț dar pacienta va avea nevoie urgentă de un transplant de ficat.Din păcate există un risc foarte mare.Va trebui să îi scoatem copilul prin cezariană imediat ce gasim donator.Acesta va fi prematur și nu știm dacă o să supraviețuiască.Nu există multe șanse de supraviețuire pentru amândoi.Ori pierdem mama,ori copilul,ori pe amândoi.Există posibilitatea să supraviețuiască amândoi dar sunt 1% șanse ca asta să se întâmple.
Atunci am simțit cum mi s-a prăbușit cerul în cap...Nu pot...Nu pot să o pierd din nou.E prietena mea,e mai mult decât atât!E sora mea!Cum o sa pot trai fără sora mea?Cristi...Nici nu vreau să îmi imaginez ce simte acum...Cred ca e foarte distrus.Oricât de bărbat a-i fi,nu reziști când auzi că soția și copilul tău s-ar putea să moară.Stă lângă perete și plânge.Nu l-am văzut aşa niciodată.Daca moare copilul?Dacă moare...Nu!Asta nu are cum sa se întâmple.Silvia e puternica și va supraviețui.Va lupta pentru ea și pentru copilul ei.
Acum...Acum toți eram distruși.Toți plângeam...Copiii!Ce o să facă Maia dacă afla?Va fi distrusa.E prea mica pentru asa ceva.Cum poate trai fără Silvia?Doamne...ajută-ne și de data aceasta!Salvează-i pe amândoi...
Eu:Domnule doctor...când se va putea găsi donator?
Doctorul:Donatorul e foarte greu de găsit.Va fi pusă pe o lista de așteptare cu sute de persoane în fața ei...
Eu:Asta înseamnă că...
Doctorul:Da...Înseamnă că nu știm dacă va putea supraviețui atâta timp.
Eu:Vreau să donez eu!
Doctorul:Imposibil!Sunteți însărcinată.Nu e posibil asa ceva.Va fi un risc mare pentru amândouă.
Cristi:Donez eu....................
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanficAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!