Au trecut 3 zile de la înmormântarea mamei și parcă sunt un pic mai bine..Bărbatul acela a fost și la înmormântarea mamei dar a stat mai departe,înțelegând avertismentul pe care i l-am dat.Am avut atâtea grețuri și amețeli zilele astea...Cred ca au fost provocate de tot ce s-a întâmplat în ultimele 5 zile...Nu m-am simțit prea bine dar am încetat sa plâng...Trebuie sa fiu tare atât pentru mine cat și pentru familia mea!Astăzi e o zi ca oarecare...Toate zilele au fost doar niște zile oarecare de la înmormântarea mamei...Pur și simplu mă învinovățesc...Într-un fel,am și eu o oarecare parte din vină...
Stau cu cotul pe masă pierdută printre gânduri când deodata mă striga Maia...
Maia:Mami,tati a spus să te îmblaci că melgem în olaş ca sa îmi ia hăinuțe.
Eu:Aşa a zis tati?
Maia:Da!Nu te mint!Du-te și întleabă-l dacă vlei.spune dându-și parul din față.
Eu:Hai ca merge mami.Dar mai întâi trebuie sa ne schimbăm și să ne pieptănăm...Bine?
Maia:Mă ajuți tu,te log?
Eu:Da,puiul meu.Mergem sa te pieptăn..Hai!
Am luat-o de mânuță și am mers la baie.I-am pieptănat parul și ma gândeam cum să i-l fac...
Eu:Vrei două codițe?
Maia:Da.Imi plac codițele!
Eu:Bine.spun chicotind.
După ce i-am prins parul,am mers sa o îmbrac.
Maia:Mami,vleau sa te întleb ceva dal te log sa nu te superi...spune în timp ce o îmbrac.
Eu:Spune,iubita!
Maia:De ce ai plâns atâtea zile și de ce ai țipat când am fost la tanti Ana?
Eu:Am plâns pentru ca nu o voi mai putea vedea vreodată pe mămica mea...Și am țipat pentru ca știu ca mămica mea nu se va mai întoarce la mine și că nu i-am spus ca o iubesc.
Maia:Dal unde a plecat mămica ta?
Eu:La îngerași.
Maia:E și ea un îngelaş acum?
Eu:Desigur...E și ea un îngeraș.
Maia:Ela bunica mea?
Eu:Da,scumpo!Era bunica ta.
Maia:Aş fi vlut să o cunosc...
Eu:Și ea ar fi vrut sa te cunoască pe tine...Ești un copil minunat.
Maia:Mami?
Eu:Poftim?
Maia:Bunica mă iubea?
Nu am putut să îi răspund la acestă întrebare deoarece nu știu dacă o iubea...Nu știu dacă știa de existența Maiei.
Eu:Hai să mergem că ne așteaptă tati.
Maia:Bine...
Cristi ne aștepta jos în fața ușii...
Cristi:Iubirile mele...sunteți gata?
Maia:Gata,tati!
Eu:Și eu tati!spun râzând.
Ne-am urcat în mașină și am pornit spre mall...
După 3 ore...
Cristi:Mă dor picioarele!
Eu:Off...Moşule...
Maia:Doal pe moşi îi dol picioalele.
Cristi:Nu sunt moş!
Eu:Ba ești!Te plângi de o ora ca te dor picioarele!
Cristi:Pai dacă mă târâți după voi...
Eu:Ar trebui să ştii ca stai mult când vii cu fetele tale la cumpărături...
Cristi:Cardul meu o să plângă.
Eu:Smiorcăitule!
Cristi:Reao!
Eu:Răule!
Maia:Mami,melgem acasă?
Eu:Da...
Maia:Mai lepede...Mi-e foame!
Eu:Acum mergem.Hai!spun luând-o de mana.
Tot drumul pana acasă Maia m-a bătut la cap că îi este foame...
Eu:Maia,am înțeles!Nu trebuie să repeți de atâtea ori ca îți este foame.
Maia:Dal mi-e foame,mami!Bultica mea plânge...
Eu:Ajungem imediat.
Ajungând acasă,Maia s-a dus direct la bucătărie.
Maia:Vleau ciocolata.
Eu:Nu!Întâi mâncare,și după dulce.
Maia:Dal vleau...
Eu:Maia,am spus nu!am spus ridicând puțin tonul.Deja îmi era destul de rău și nu voiam să mă simt și mai rău de atât.
Maia:De ce ai țipat la mine?
Eu:Maia...De ce nu vrei să mă asculți?spun răsuflând ușor.
Maia:......
Eu:Mami e într-o perioada foarte grea din viața ei.E supărată foarte tare și o doare inimioara...Vrei să o superi și mai tare pe mami?
Maia:Nu...spune lăsând capul în pământ.
Eu:Atunci papă din farfurie și apoi îți dau ciocolata.Bine?
Maia:Bine.Mami?
Eu:Ce e?
Maia:Nu vleau să mănânc singura...
Eu:Vrei sa mănânc cu tine?
Maia:Da...
Eu:Bine.
Ne-am așezat amândouă la masa și am mâncat.Cristi s-a culcat ca era obosit și îl dureau picioarele din cauza ca l-am târât toată ziua după noi.
Eu:Maia,hai să ne spălăm pe dințişori și apoi mergem sa facem nani.Bine?
Maia:Bine.
După ce m-am spălat pe dinți și s-a spălat si ea,am vrut sa mergem în camera.
Deodată,mi s-a făcut greață și m-a luat amețeala...Îmi era atât de greață încât am vomat tot ce mâncasem azi.
Maia:Mami,ești bine?
Eu:.....
Maia:Mami,levino-ți!
Eu:.....
Maia:MAMI!Hei,hei,hei!Uitați și acest capitol mirobolant...Sper sa nu fie prea plictisitor.
Va pup!
P.S:Capitolul necesita corectare!
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanficAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!